REKLAMA

Idź na webinar, zapłać później. ClickMeeting wprowadził nową usługę

Na świecie coraz większą popularnością cieszy się model zarabiania na wydarzeniach online za pośrednictwem dobrowolnych wpłat od uczestników, chcących okazać twórcy uznanie. Polski ClickMeeting wprowadza u siebie taką funkcję, obok dostępnych dotychczas opcji płatnych biletowanych wydarzeń online takich jak webinary, konferencje i kursy.

Idź na webinar, zapłać później. ClickMeeting wprowadził nową usługę
REKLAMA

ClickMeeting wprowadził możliwość przesyłania przez uczestników i słuchaczy dobrowolnych wpłat, tzw. donejtów.

REKLAMA

Model zarabiania opierający się na dobrowolnych wpłatach cieszy się na świecie coraz większą popularnością. Nie jest to tradycyjna sprzedaż – odbiorcy wspierają twórcę dobrowolnymi opłatami, doceniając w ten sposób wiedzę oraz informacje, które od niego otrzymują – mówi Tomasz Bołcun, Brand Manager ClickMeeting.

Nowa funkcja pozwalająca zarabiać na swoich webinarach

Tomasz Bołcun uważa, że donejty dobrze sprawdzą się w przypadku osób, które chcą zarabiać na swoich wydarzeniach online, ale nie są jeszcze pewne, czy potencjalni uczestnicy zechcą wykupić bilet na cały webinar, a także wśród tych, którzy prowadzą bezpłatne wydarzenia online i chcieliby uczynić je dodatkowym źródłem dochodu.

Dzięki wprowadzeniu tej funkcji ClickMeeting stał się kompleksową platformą webinarową na rynku dla osób zainteresowanych zarabianiem na webinarach - twierdzi Tomasz Bołcun.

I dodaje, że nowa funkcja zapewnia m.in. szybkie i bezpieczne płatności w różnych walutach, oraz integrację z programami do wystawiania faktur, a także wiele funkcji pozwalających tworzyć  promocje na bilety, kody rabatowe, czy dedykowane pule tańszych biletów takie jak early birds.

Więcej wiadomości na temat webinarów można przeczytać poniżej:

Najbardziej dochodowe webinary w Polsce

Od stycznia do sierpnia 2024 r. za pośrednictwem ClickMeeting zorganizowano 797 płatnych wydarzeń, na które bilety o łącznej wartości 2,7 mln zł kupiło ponad 24,5 tys. osób. Jeden webinar zarobił więc średnio 3,3 tys. zł. Największym zainteresowaniem niezmiennie cieszą się wydarzenia z branży medycznej.

W omawianym okresie najbardziej dochodowym wydarzeniem online była:

  • konferencja poświęcona tematyce ratownictwa medycznego, na którą sprzedano bilety o łącznej wartości 83,3 tys. zł,
  • wydarzenie szkoleniowe dla nauczycieli (73,5 tys. zł),
  • szkolenie z zakresu anestezjologii (65,5 tys. zł).
REKLAMA

Największym zainteresowaniem odbiorców spotkał się webinar poświęcony kulturze pisania maili, na który sprzedano 1008 biletów.

Sądząc po liczbie organizowanych webinarów, sporą popularnością wśród Polaków, oprócz tematów medycznych, cieszą się spotkania poświęcone psychologii i wszelkiego rodzaju coachingowi, poradom dotyczącym nauki szkolnej i radzeniu sobie z problemami z wymową. Przedział cen biletów jest bardzo duży – od zaledwie 1 zł do nawet 999 zł.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA