Przekonanie utalentowanych pracowników o atrakcyjności firmy może być nie lada wyzwaniem. Badania pokazują jednak, że około dwie trzecie pracowników z pokoleń Y i Z chce mieć możliwość skorzystania z benefitu w postaci nauki języka obcego. Tak właśnie działa Multilango. Na zdjęciu założyciele: Łukasz Skrzypek, Cezary Chałupa i Michał Paszko.
Firma wykupuje abonament, a pracownicy uczą się języków
Nauka odbywa się online w formule jeden na jeden. Pracownicy po drugiej stronie mogą liczyć na lektorów, dopasowanych do poziomu znajomości języka. Tych jest zaś aż 16 - od angielskiego i niemieckiego do mniej popularnych, jak koreański czy japoński. Pracownicy mogą skorzystać z maksymalnie dwóch lekcji językowych dziennie. Nic nie stoi też na przeszkodzie w tym, aby uczyć się różnych języków jednocześnie.
Oprócz brania pod uwagę trendów rynkowych poszerzamy ofertę o języki, na które nasi klienci zgłaszają zapotrzebowanie. Informacje zwrotne, jakie od nich otrzymujemy pokazują, że taki rodzaj benefitu jest na rynku bardzo potrzebny - tłumaczy Cezary Chałupa, współtwórca i Chief Commercial Officer w Multilango.
Więcej wiadomości na temat benefitów pracowniczych w Bizblog.pl
Oprócz Cezarego Chałupy za stworzeniem startupu stoją Łukasz Skrzypek i Michał Paszko - obaj z doświadczeniem w prywatnym biznesie i w korporacjach. Te ostatnie znajdują się zresztą na celowniku startupu. Już teraz z platformy korzystają m.in. Atman, Daimler Trucks Polska czy Canal+. To dla tych firm okazja na wyróżnienie się spośród konkurentów, którzy stawiają na świadczenia medyczne czy karnety sportowe w kwestii benefitów.
Benefity pracownicze stały się nieodłącznym elementem walki o względy pracownika - komentuje Radosław Czyrko, Partner Zarządzający Tar Heel Capital Pathfinder. - To jeden z nielicznych rodzajów benefitów, który niesie za sobą dodatkową wartość dla pracodawcy, pozwalając pracownikowi poszerzać kompetencje przydatne dla organizacji - dodaje.
Tar Heel Capital Pathfinder to jeden z funduszy, który właśnie zainwestował w Multilango.
Multilango.com zbiera 1,75 mln zł na rozwój
W startup zainwestował również prywatny inwestor i fundusz Ekipa Investments. Pieniądze mają pozwolić platformie na skalowanie sprzedaży i rozwój produktu. Multilango chce go oprzeć o uczenie maszynowe i funkcję rozpoznawania mowy. W sumie firma pozyskała już 3 mln zł finansowania na rozwój. Wcześniej zdołała przekonać do swojego produktu fundusz Czysta3.VC.