REKLAMA

Tego trendu nie da się zatrzymać. Łodzianie ruszają na podbój rynku e-pojazdów

Fuzja na polskim rynku elektromobilności. Dzięki przejęciu VoltScooters, łódzka firma TrybEco staje się nie tylko producentem i dystrybutorem rowerów hybrydowych, ale i dostawcą systemów sharingowych – teraz dla hulajnóg, a w przyszłości dla innych jednośladów elektrycznych.

Tego trendu nie da się zatrzymać. Łodzianie ruszają na podbój rynku e-pojazdów
REKLAMA

TrybEco od sześciu lat działa na rynku mikroelektromobilności. Oferuje 25 rodzajów pojazdów, infrastrukturę, a także systemy informatyczne do obsługi jednych i drugich. We wrześniu firma wprowadziła też uniwersalne stacje ładowania dla elektrycznych jednośladów. PowerBench jest dedykowana e-hulajnogom, a PowerBox rowerom i skuterom elektrycznym.

 class="wp-image-1612228"
Stacja zajmuje tyle miejsca co samochód. Można ją wzbogacić o instalację fotowoltaiczną.
REKLAMA

TrybEco wchodzi w systemy sharingowe

W ekspansji ma pomóc druga runda finansowania. Spółka celuje w pozyskanie dodatkowych 3 mln złotych.

Pieniądze pomogą również w integracji świeżo przyjętego systemu VoltScooters.

VoltScooters w trzy lata zgromadził 70 tys. użytkowników i 700 jednośladów

Firma obecna jest m.in w Łodzi, Lublinie, Szczecinie, Toruniu, Kołobrzegu, Włocławku, Zielonej Górze i na półwyspie Helskim. Ofertę rozwija również w systemie franczyzowym, dzięki czemu udało jej się wejść na pierwsze rynki zagraniczne, m.in. w stolicy Albanii, Tiranie. Łodzianie opierają swoją strategię nie tylko rozwój w metropoliach, ale również mniejszych miastach.

Raport Współdzielona mobilność w Polsce – lipiec 2019 prognozuje wzrost liczby pojazdów z 7 na 44 tys. do 2025 roku i wzrost przychodów operatów do 1,22 mld zł. Ambitne cele stawia przed sobą również TrybEco. Firma chce posiadać 10 tys. hulajnóg w sieci franczyzobiorców w 2026 roku

REKLAMA

Powoli przesiadamy się na mniejsze elektryki

Prognozy Stowarzyszenia Mobilne Miasto pokazują, że liczba użytkowników systemów bikesharingowych ma w ciągu pięciu najbliższych lat wzrosnąć dwukrotnie – do blisko 6 mln. W 2025 roku systemu mają one dysponować prawie 60 tys. pojazdów. W tym samym roku po polskich ulicach ma jeździć 43 tys. e-hulajnóg i blisko 9 tys. e-skuterów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-10-29T18:38:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T13:13:22+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T13:05:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T11:53:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T10:35:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T07:40:58+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T06:26:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T06:16:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T05:53:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T20:14:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T18:19:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T16:21:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T14:11:44+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T08:04:42+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T08:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T06:31:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T19:44:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T17:42:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T14:58:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T14:20:21+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T13:39:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T11:43:36+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T10:25:00+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA