#B69AFF
REKLAMA

Tego trendu nie da się zatrzymać. Łodzianie ruszają na podbój rynku e-pojazdów

Fuzja na polskim rynku elektromobilności. Dzięki przejęciu VoltScooters, łódzka firma TrybEco staje się nie tylko producentem i dystrybutorem rowerów hybrydowych, ale i dostawcą systemów sharingowych – teraz dla hulajnóg, a w przyszłości dla innych jednośladów elektrycznych.

Tego trendu nie da się zatrzymać. Łodzianie ruszają na podbój rynku e-pojazdów
REKLAMA

TrybEco od sześciu lat działa na rynku mikroelektromobilności. Oferuje 25 rodzajów pojazdów, infrastrukturę, a także systemy informatyczne do obsługi jednych i drugich. We wrześniu firma wprowadziła też uniwersalne stacje ładowania dla elektrycznych jednośladów. PowerBench jest dedykowana e-hulajnogom, a PowerBox rowerom i skuterom elektrycznym.

 class="wp-image-1612228"
Stacja zajmuje tyle miejsca co samochód. Można ją wzbogacić o instalację fotowoltaiczną.
REKLAMA

TrybEco wchodzi w systemy sharingowe

W ekspansji ma pomóc druga runda finansowania. Spółka celuje w pozyskanie dodatkowych 3 mln złotych.

Pieniądze pomogą również w integracji świeżo przyjętego systemu VoltScooters.

VoltScooters w trzy lata zgromadził 70 tys. użytkowników i 700 jednośladów

Firma obecna jest m.in w Łodzi, Lublinie, Szczecinie, Toruniu, Kołobrzegu, Włocławku, Zielonej Górze i na półwyspie Helskim. Ofertę rozwija również w systemie franczyzowym, dzięki czemu udało jej się wejść na pierwsze rynki zagraniczne, m.in. w stolicy Albanii, Tiranie. Łodzianie opierają swoją strategię nie tylko rozwój w metropoliach, ale również mniejszych miastach.

Raport Współdzielona mobilność w Polsce – lipiec 2019 prognozuje wzrost liczby pojazdów z 7 na 44 tys. do 2025 roku i wzrost przychodów operatów do 1,22 mld zł. Ambitne cele stawia przed sobą również TrybEco. Firma chce posiadać 10 tys. hulajnóg w sieci franczyzobiorców w 2026 roku

REKLAMA

Powoli przesiadamy się na mniejsze elektryki

Prognozy Stowarzyszenia Mobilne Miasto pokazują, że liczba użytkowników systemów bikesharingowych ma w ciągu pięciu najbliższych lat wzrosnąć dwukrotnie – do blisko 6 mln. W 2025 roku systemu mają one dysponować prawie 60 tys. pojazdów. W tym samym roku po polskich ulicach ma jeździć 43 tys. e-hulajnóg i blisko 9 tys. e-skuterów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-09-29T19:02:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-29T17:51:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-29T16:41:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-29T15:02:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-29T13:35:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-29T11:55:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-29T09:45:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-29T06:36:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-29T05:52:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-28T21:41:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-28T20:23:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-28T18:44:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-28T16:34:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-28T15:24:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-28T13:54:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-28T11:46:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-28T07:33:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-27T20:27:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-27T16:25:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-27T14:49:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-27T13:37:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-27T10:33:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-27T09:22:08+02:00
Aktualizacja: 2025-09-27T05:31:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-27T04:51:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-26T22:13:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-26T20:27:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA