REKLAMA

Tego trendu nie da się zatrzymać. Łodzianie ruszają na podbój rynku e-pojazdów

Fuzja na polskim rynku elektromobilności. Dzięki przejęciu VoltScooters, łódzka firma TrybEco staje się nie tylko producentem i dystrybutorem rowerów hybrydowych, ale i dostawcą systemów sharingowych – teraz dla hulajnóg, a w przyszłości dla innych jednośladów elektrycznych.

Tego trendu nie da się zatrzymać. Łodzianie ruszają na podbój rynku e-pojazdów
REKLAMA

TrybEco od sześciu lat działa na rynku mikroelektromobilności. Oferuje 25 rodzajów pojazdów, infrastrukturę, a także systemy informatyczne do obsługi jednych i drugich. We wrześniu firma wprowadziła też uniwersalne stacje ładowania dla elektrycznych jednośladów. PowerBench jest dedykowana e-hulajnogom, a PowerBox rowerom i skuterom elektrycznym.

 class="wp-image-1612228"
Stacja zajmuje tyle miejsca co samochód. Można ją wzbogacić o instalację fotowoltaiczną.
REKLAMA

TrybEco wchodzi w systemy sharingowe

W ekspansji ma pomóc druga runda finansowania. Spółka celuje w pozyskanie dodatkowych 3 mln złotych.

Pieniądze pomogą również w integracji świeżo przyjętego systemu VoltScooters.

VoltScooters w trzy lata zgromadził 70 tys. użytkowników i 700 jednośladów

Firma obecna jest m.in w Łodzi, Lublinie, Szczecinie, Toruniu, Kołobrzegu, Włocławku, Zielonej Górze i na półwyspie Helskim. Ofertę rozwija również w systemie franczyzowym, dzięki czemu udało jej się wejść na pierwsze rynki zagraniczne, m.in. w stolicy Albanii, Tiranie. Łodzianie opierają swoją strategię nie tylko rozwój w metropoliach, ale również mniejszych miastach.

Raport Współdzielona mobilność w Polsce – lipiec 2019 prognozuje wzrost liczby pojazdów z 7 na 44 tys. do 2025 roku i wzrost przychodów operatów do 1,22 mld zł. Ambitne cele stawia przed sobą również TrybEco. Firma chce posiadać 10 tys. hulajnóg w sieci franczyzobiorców w 2026 roku

REKLAMA

Powoli przesiadamy się na mniejsze elektryki

Prognozy Stowarzyszenia Mobilne Miasto pokazują, że liczba użytkowników systemów bikesharingowych ma w ciągu pięciu najbliższych lat wzrosnąć dwukrotnie – do blisko 6 mln. W 2025 roku systemu mają one dysponować prawie 60 tys. pojazdów. W tym samym roku po polskich ulicach ma jeździć 43 tys. e-hulajnóg i blisko 9 tys. e-skuterów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-08-04T22:09:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T20:08:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T18:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T16:12:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T14:44:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T12:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T11:11:24+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T10:05:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-04T05:47:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T15:06:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T12:09:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T09:59:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T07:56:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-03T06:32:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-02T21:44:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-02T19:44:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-02T17:15:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-02T09:59:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-02T07:56:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-02T06:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-01T21:58:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-01T16:19:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-01T15:10:14+02:00
Aktualizacja: 2025-08-01T13:14:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA