Fintech wprowadza dwa bezpłatne plany dla przedsiębiorców, które spodobają się startupom działającym za granicą.
Revolut przypadł do gustu użytkownikom indywidualnym ze względu na świetne kursy wymiany, darmową kartę i wygodną aplikację. Tymi samymi zaletami fintech stara się przypodobać firmom.
Co daje konto dla firm w Revolucie?
Do głównych zalet należą:
- Tworzenie firmowych kont wielowalutowych,
- Generowanie wirtualnych i fizycznych kart firmowych,
- Wysyłanie i przyjmowanie przelewów w 28 walutach,
- Udostępnianie kont nowym członkom zespołu lub księgowym,
- Konfigurowanie dostępu i uprawnień pozwalających na realizację płatności,
Konta dla przedsiębiorców są w Revolucie podzielone na dwie sekcje: dla firm i dla freelancerów. Darmowe plany mają jednak wiele ograniczeń.
Firmy mogą wykonywać nieograniczoną liczbę przelewów w obrębie Revoluta, ale już za przelewy lokalne (np. SEPA) pobrana zostanie prowizja w wysokości złotówki. To jednak niewiele, a do tego nawet w bezpłatnym planie Revolut oferuje 5 darmowych przelewów. Zapłacimy jednak za każdy przelew międzynarodowy (15 zł) i wymianę walut (0,4 proc. prowizji).
O wiele korzystniej prezentują się pozostałe plany, przedstawione na stronie Revoluta i grafice poniżej:
Revolut daje możliwość przeskakiwania pomiędzy planami w dowolnym momencie.
Na ten moment Revolut nie chwali się dużymi markami, które korzystają z jego rozwiązania. Na stronie możemy zauważyć trzy firmy: porównywarkę podróży Kiwi.com czy platformę do zarządzania dokumentami ClauseMatch,