Erli.pl ogłosiło, że na sześć miesięcy obniży o połowę prowizję nowo zarejestrowanym sprzedawcom. Aby skorzystać z promocji, trzeba założyć konto na platformie do 30 kwietnia.
Erli.pl uruchomiło nowy program dla sprzedających kilka dni temu.,
Do akcji pod hasłem „Tniemy prowizję o połowę na start” można dołączyć do końca kwietnia. Udział w promocji mogą wziąć sprzedawcy, którzy do tej pory nie byli zarejestrowani na Erli.pl. Aby móc skorzystać z obniżonej prowizji zainteresowani nią przedsiębiorcy powinni spełnić następujące warunki:
• zarejestrować firmę na platformie Erli.pl
• skonfigurować sklep i włączyć produkty do oferty
• uruchomić kampanię w ramach Erli Campaigns o wartości min. 100 zł netto
Więcej informacji o warunkach przystąpienia do nowego programu „Na Start” oraz o korzyściach z tego wynikających dostępnych jest na stronie: Erli.pl/na-start.
Erli.pl Na Start bez przedpłat z automatycznym zwrotem prowizji
Adam Ciesielczyk wskazuje, że nowy program wykorzystuje potencjał, który udało nam się stworzyć w ramach Erli Campaigns, czyli rozwiązaniu dla e-sklepów opartym o najlepiej funkcjonujące rozwiązania reklamowe na rynku i pozwalającym realnie zwiększyć sprzedaż na platformie.
I wylicza, że w 2022 roku jego firma przeznaczyła ponad 60 mln zł na wsparcie kampanii reklamowej sprzedawców działających na Erli.pl, a w ciągu pierwszych sześciu miesięcy na ten cel przygotowano kolejne 40 mln zł.
Kolejną zmianą jest zautomatyzowanie procesu zwrotu prowizji w określonych w regulaminie przypadkach, zwłaszcza w sytuacji anulowania zakupu czy zwrotu produktu ze strony kupujących. Zwrot prowizji następuje obecnie automatycznie na konto sprzedawcy, bez konieczności składania dodatkowego wniosku.
Wysokie koszty wejścia w e-commerce
Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl, zauważa, że rozpoczęcie sprzedaży w internecie to dla wielu firm milowy krok, ale bardzo często okupiony strachem przed wysokimi kosztami wejścia.
I tłumaczy, że chodzi między innymi o obsługę płatności, usługi logistyczne czy promocję sklepu online, a także coraz wyższymi marżami, jakie pobierają firmy wspierające i zapewniające tego typu usługi.