REKLAMA

Erli.pl rzuca wyzwanie gigantom. Gorącą oferta wschodzącego rywala Allegro i Amazona

Twórcy Erli Campaigns postanowili zaoferować sprzedawcom najlepsze warunki na polskim rynku. Na ich wsparcie wykładają do końca roku 50 mln zł. Prowadzącym sklepy w sieci trudno będzie obok takiej oferty przejść obojętnie, ale czy to ich przekona, by zrezygnować z zasięgów oferowanych przez Allegro.pl czy Amazona? Bez względu na wynik tego starcia, końcówka roku zapowiada się dla polskiego e-commerce ekscytująco. Nie tylko dla sprzedawców, ale też dla kupujących.

erli.pl allegro.pl
REKLAMA

Erli Campaigns stworzona wspólnie przez Erli, InPost, Google i PayU ma radykalnie obniżyć koszty dla sprzedających w internecie i dzięki temu zapewnić kupującym najniższe ceny w polskim internecie.

REKLAMA

Pisząc o Erli.pl trudno uciec od porównań z polskim liderem e-commerce, czyli Allegro, w mniejszym stopniu z Amazonem. Platforma zarządzana przez Adama Ciesielczyka jest znacznie mniejsza, ale rozwija się . W tej chwili należy do najszybciej rozwijających się marketplace'ów w Europie z tempem wzrostu GMV (ang. Gross Merchandise Value – łączna wartość sprzedanych towarów) przekraczającym 400 proc. rocznie.

Na platformie Erli.pl zarejestrowanych jest obecnie 12,3 tys. sprzedawców z Polski, którzy oferują ponad 10 mln produktów. Stronę odwiedza blisko 5 mln kupujących miesięcznie. Abonament roczny na darmowe dostawy jest bezpłatny, kupujący mogą skorzystać z nowoczesnych metod płatności on-line, w tym odroczonych terminów płatności na 30 dni oraz rat 0 proc. Bezpieczeństwo zakupów gwarantuje Program Ochrony Kupujących.

Erli Campaigns ma przyciągnąć sprzedawców, a ci kupujących

Wygląda na to, że Erli.pl postanowiło rzucić wyzwanie Allegro, oferując atrakcyjny pakiet usług dla sprzedających.

W ramach programu twórcy oferują:

  1. Erli Shop.
  • gotowy sklep
  • w sklepie wyłącznie produkty danego sprzedającego.
  • możliwość personalizacji według własnego pomysłu lub gotowych szablonów.
  • produkty sklepu oferowane są również na marketplace Erli.pl.
  1. Oferta Google Ads
  • Erli Campaigns to aplikacja w panelu sprzedającego do promowania produktów w Google Ads.
  • każdy sprzedający na Erli.pl otrzyma kupony o wartości 3 000 zł na start na kampanie Google Ads. zakładając kampanię w panelu Erli.pl, bony pokryją 50 proc. założonego budżetu.
  • co miesiąc każdemu sprzedającemu Erli.pl zwróci 100% prowizji od sprzedaży w kuponach na kolejne kampanie!
  • sprzedający zobowiązani są do obniżenia cen produktów, aby zwiększyć efektywność kampanii – obniżki cen rekompensowane są z nadwyżką w postaci zwrotu 100% prowizji od sprzedaży.
  • aplikacja jest zdolna przetwarzać setki milionów informacji o produktach, wyświetleniach, kliknięciach, profilach Kupujących i na tej podstawie dostosowywać ustawienia kampanii, optymalizując jej koszty (jeśli np. jakiś produkt się nie sprzedaje, mechanizm wyłącza jego kampanię, żeby nie marnować środków).
  • efektywność kampanii jest znacznie wyższa w porównaniu do typowych rynkowych rozwiązań.
  • do końca 2022 r. 50 mln zł do rozdania w kuponach na kampanie Google Ads.
  1. Darmowa dostawa z InPost.
  • jak przekonują twórcy Erli Campaigns sprzedający zyskują najtańszy kanał sprzedaży w porównaniu z konkurencją, a kupujący najniższe ceny na rynku z darmową dostawą od 39 zł bez opłaty za abonament.
  • koszty dla sprzedającego za skorzystanie z Paczkomatu zaczynają się od 1,99 zł brutto, resztę pokrywa Erli.pl.
  1. Płatności.
  • darmowe płatności dla sprzedających – 100% kosztu pokrywa Erli.pl
  • raty 0%
  • odroczone płatności

Erli.pl – tańsza alternatywa dla Allegro

Już dawno mówiło się o tym, że coś musi się zmienić – że musi powstać alternatywa dla obecnych graczy: marketplace z niskimi prowizjami, żeby sklepy, mając niższe koszty funkcjonowania, mogły oferować niskie ceny kupującym – mówi Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl.

I przekonuje, że jego platforma wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom.

Czas na koalicję na rzecz walki z wysokimi cenami. Do walki z drożyzną zapraszamy wszystkich sprzedających w polskim e-biznesie. Naszym celem jest obniżenie kosztów w e-commerce – dla sprzedających, a w konsekwencji dla konsumentów – zapowiada szef Erli.pl.

Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl.

W opinii twórcy projektu szalejąca inflacja oraz podwyżki cen energii i podatków dotkną tradycyjny handel, a klienci znów zwrócą się ku e-commerce'owi, który dalej będzie notować dynamiczny wzrost.

Tylko ten sektor gwarantuje porównywalność ofert, a tego właśnie będą szukać konsumenci. Rosnący e- commerce jest zatem szansą dla sklepów na zwiększanie obrotów, a model biznesowy Erli.pl jest na to odpowiedzią – czytamy w komunikacie.

Adam Ciesielczyk przekonuje, że dzięki współpracy z InPostem, Google i PayU koszty sprzedaży online obniżą się na tyle, że będą w stanie mocno obniżyć ceny i zaoferować najtańsze produkty w Polsce.

Stworzony przez nas program Erli Campaigns to pierwszy akord inicjatywy, w ramach której chcemy stworzyć warunki, w których całkowite koszty e-commerce spadną poniżej 10 proc. wartości obrotu. Co ważne, nasza propozycja skierowana jest do polskich sprzedawców. Chcemy w nadchodzących trudnych dla e-commerce czasach, promować i wspierać polski biznes – tych, którzy płacą podatki w Polsce – deklaruje szef Erli.pl.

REKLAMA

I tłumaczy, że do końca 2022 r. platforma przeznaczy 50 mln zł w kuponach na kampanie Google Ads dla wszystkich sprzedających na Erli.pl.

Model jest prosty: niższe koszty – niższe ceny – większa sprzedaż – większy zysk dla sprzedawcy i większe zadowolenie konsumenta – wylicza Adam Ciesielczyk.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA