REKLAMA

Erli.pl kusi promocjami na Black Week. Platforma podbiła stawkę dla sprzedawców o 10 mln zł

Kupujący mogą liczyć na obniżki o nawet 50 proc. na produkty z najpopularniejszych kategorii, a sprzedający na dodatkowe wsparcie w ramach Erli Campaigns. Jedna z najdynamiczniej rozwijających się platform marketplace w Europie, jak widać, nie zwalnia tempa.

Erli.pl kusi promocjami na Black Week. Platforma podbiła stawkę dla sprzedawców o 10 mln zł
REKLAMA

Erli.pl obniża ceny na Black Week. Od 21 do 28 listopada produkty z wybranych kategorii będzie można kupić do 50 proc. taniej. Z promocji będą mogli skorzystać wszyscy kupujący na Erli.pl

REKLAMA

Black Week na Erli.pl obejmie wybrane pozycje z najpopularniejszych kategorii zakupowych, między innymi: meble i narzędzia, które mają być dostępne w atrakcyjnych cenach. Promocja obejmie również akcesoria domowe, zabawki, elementy oświetlenia, elektronikę, sprzęt sportowy. W sumie ponad 2 tys. produktów.

Erli.pl zwiększa wsparcie dla przedsiębiorców o 10 mln zł

To nie jedyna akcja, z jaką wystartowało Erli.pl w ostatnich dniach. Marketplace w ramach akcji Erli Campaigns od dwóch miesięcy zachęca przedsiębiorców do otwierania sklepów na swojej platformie, oferując im pakiet korzyści, służący zminimalizowaniu kosztów prowadzenia biznesu. W jego skład wchodzą:

  • zakup reklamy online
  • obsługa dostaw
  • procesowanie płatności

Kilka dni temu firma poinformowała, że w ramach akcji, która potrwa do końca roku, zwiększa kwotę wsparcia o 50 mln do 60 mln zł. Pieniądze przeznaczone są na wsparcie reklam online w Google.

Model został przygotowany we współpracy z firmami: InPost (logistyka), Google (rozwiązania reklamowe) oraz PayU (płatności). Celem projektu jest wsparcie polskich przedsiębiorców w czasach podwyżek cen energii oraz wysokiej inflacji.

Erli Campaigns ma być receptą na inflację i kryzys

Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl, ujawnił, że do do początku listopada wykorzystano 43 mln z 50 mln zł, które zostały przeznaczone na wsparcie reklamowej w internecie.

REKLAMA

Jak przyznaje, Erli Campaigns to reakcja na spadek średniej wartości koszyka wśród klientów i mniejsze zainteresowanie produktami premium niż jeszcze rok temu.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA