Polska aplikacja finansowa mPay pokonała takie marki, jak BLIK, AllegroPay oraz Alior Pay, i zgarnęła nagrodę Invest Cuffs dla najlepszego fintechu 2023 r. To najważniejsze wyróżnienie branżowe w naszym kraju.(fot. laureaci konkursu Invest Cuffs/materiały prasowe)
Podczas X gali Invest Cuffs w Krakowie, największego w Europie kongresu zrzeszającego branże rynku inwestycyjnego, zostały docenione i uhonorowane przedsiębiorstwa, które w największym stopniu wpływają na polski rynek inwestycyjny. Tytuł Fintech Roku powędrował do mPay.
Ta nagroda jest efektem pracy całego zespołu mPay, nie tylko zarządu. To oni wprowadzają kolejne usługi, dzięki którym aplikacja stale dociera do nowych użytkowników - powiedział Andrzej Basiak, CEO mPay S.A.
I podkreślił, że gdy po raz pierwszy stał na tej scenie, mPay miał 750 tys. użytkowników, a teraz jest ich 1,5 mln.
Poza aplikacją dynamicznie rozwijamy ścieżkę B2B np. rozpoczynamy współprace z Giełdą Papierów Wartościowych, a to jest dowodem na to, że możemy świadczyć profesjonalne usługi również dla biznesu. Mamy nadzieję, że nasz rozwój w tym sektorze docenią inwestorzy. Wygrana jest potwierdzeniem, że mPay może śmiało konkurować z największymi instytucjami finansowymi w Polsce – dodał Andrzej Basiak.
mPay idzie jak burza
Aplikacja mPay rozwija się w dynamicznym tempie i chce być superaplikacją. Już niebawem wprowadzi karty debetowe, dzięki którym użytkownicy swobodnie skorzystają ze środków zgromadzonych w aplikacji poza jej środowiskiem.
Prócz tego mPay ma na swoim koncie inne usługi - od kilkunastu lat oferuje przekazy środków między użytkownikami oraz płatności w segmencie transportowo-turystycznym, np. za bilety komunikacji miejskiej w ponad 130 miastach, kolejowe (krajowe i regionalne), przejazdy autostradami czy parkowanie w 90 polskich miastach. A także pomaga w codziennych czynnościach finansowych takich jak opłacenie rachunków jednym kliknięciem lub doładowanie telefonu. mPay to także platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa.
Od ubiegłego roku spółka jest aktywna także w segmencie B2B, podpisując umowy z klientami zarówno polskimi, jak i zagranicznymi. mPay współpracuje m.in. z podmiotami technologicznymi oferującymi usługi do obsługi księgowej szkół, przedszkoli i żłobków, jak również innymi regulowanymi podmiotami z innych krajów, w tym m.in. amerykańską spółką US Money Express zajmującą się szybkimi przekazami środków pieniężnych z USA do Polski, czy brytyjskim Easysend - pod kątem szybkich przekazów z Wielkiej Brytanii do naszego kraju - podaje mPay.
Więcej o fintechach przeczytasz na Bizblog.pl:
Czas na zmiany w mPay
mPay ma w planach również rebranding i zapowiada, że niebawem zaprezentuje nową identyfikację wizualną.
Zaktualizowana i odświeżona szata graficzna oraz logotyp mają być pierwszym etapem przemian aplikacji. Spółką podjęła bowiem strategiczną decyzję o optymalizacji interfejsu pod kątem wymagań współczesnych użytkowników - wskazuje mPay.
mPay od 2011 r. notowany na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych. Spółka aktywnie poszerza portfolio usług z zakresu fintech i obecnie występuje m.in. jako koncesjonowany agent rozliczeniowy z licencją NBP na własny Schemat Płatniczy oraz jako firma posiadająca status Krajowej Instytucji Płatniczej nadzorowanej przez KNF. Oznacza to, że posiada uprawnienia do prowadzenia rachunków rozliczeniowych dla klientów i wydawania instrumentów płatniczych, w tym kart debetowych.