REKLAMA

Gridaly w gazie. Takich eventów i spotkań integracyjnych jeszcze nie widzieliście

Gridaly oferuje technologię do organizacji eventów online i hybrydowych. Działa w ramach platformy SaaS. Nie mogliśmy uczestniczyć w wydarzeniach w świecie rzeczywistym i wiele z aktywności przenieśmy do internetu.

Gridaly w gazie. Takich eventów i spotkań integracyjnych jeszcze nie widzieliście
REKLAMA

Gridaly od połowy 2020 roku wykorzystano do organizacji takich wydarzeń jak VRDay2021, E-Learning Fusion, HR Tech Summit 2021), targów (INTARG 2021), ale i webinarów, hackatonów czy nawet wydarzeń integracyjnych dla firm. Dlaczego klienci wybrali do pomocy Gridaly, zamiast skorzystać z Zooma czy WebExa?

REKLAMA

Uczestnicy konferencji zdalnych przez proste narzędzia - jak Zoom - nie do końca czują obecność innych osób i nie wchodzą z nimi w interakcje. Tworzy to inną dynamikę. Gridaly to platforma all-in-one z funkcjami networkingowymi, która zwiększa zaangażowanie i daje doświadczenie, jakiego nie dałoby im żadne stacjonarne wydarzenie

– wyjaśnia Michał Ratajczak, współtwórca i COO startupu (na zdjęciu po lewej).

Firma działała wcześniej jako software house, tworząc technologie dla branży eventowej. Budując własne narzędzie, przedsiębiorcy skupili się na aspekcie społecznościowym – budowaniu relacji. Teraz mają zamiar je badać i grywalizować dzięki środkom pozyskanym od inwestorów. Grywalizacja polegać może na motywowaniu do interakcji z i innymi użytkownikami, za co otrzymywać można punkty i wspinać się w rankingach najbardziej aktywnych uczestników wydarzenia.

 class="wp-image-1702360"
Z lewej Michał Ratajczak, współtwórca i COO Gridaly.

Gridaly ze wsparciem Invento Capital w wysokości miliona złotych

Prowadzimy badania nad zaangażowaniem uczestników na platformie, które pozwolą organizatorom lepiej oraz stworzyć funkcjonalności umożliwiające zwiększanie poziomu ich zaangażowania. Przełoży się to na możliwość zorganizowania przez Gridaly jeszcze ciekawszych eventów, a uczestnikom pozwoli doświadczyć czegoś, czego w wirtualnym świecie jeszcze nie było.

 class="wp-image-1702414"

Transmisje video i przestrzenie targowo-wystawiennicze traktujemy jako uzupełnienie networkingu. Nasze badania pomogą organizatorom lepiej zrozumieć uczestników i zmierzyć zaangażowanie. To coś, czego w chwili obecnej nie ma żadne inne narzędzie ani platforma

– dodaje Ratajczak.

Pieniądze posłużą również na budowę zespołu, który ma urosnąć dwukrotnie i przekroczyć liczbę 20 pracowników.

A jeśli wrócimy znów do dawnych konferencji w offlinie?

Odpowiedzią na zachodzące zmiany są zwykle wydarzenia hybrydowe, będące połączeniem online’u i offline’u, oraz wydarzenia rozproszone, organizowane z kilku miejsc jednocześnie, które również obsługuje Gridaly. Klienci startupu mogą skorzystać m.in. z systemu płatności i biletowania czy spersonalizowanej komunikacji mailowej.

REKLAMA

Wydarzenia hybrydowe pozwolą organizatorom lepiej realizować swoje cele biznesowe. To np. sprzedaż dostępu do nagrań z części stacjonarnej wydarzenia czy lepsze poznanie uczestników na podstawie zaawansowanych statystyk

– podkreśla Ratajczak.

Z platformy skorzystało ponad 200 klientów, którzy zorganizowali ponad 75 wydarzeń. Wzięło w nich udział 100 tys. osób.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA