REKLAMA

bValue inwestuje 1,1 mln zł w świeże soki na abonament

Natura Cold Press to działający od czterech lat polski startup, który produkuje soki wyciskane metodą cold press, czyli na zimno. Firma stawia na e-commerce, więc soki można kupić za pośrednictwem Frisco.pl albo w abonamencie z dostawą.

bValue inwestuje 1,1 mln zł w świeże soki na abonament
REKLAMA

Natura Cold Press stara się przekonać do siebie konsumentów kilkoma kwestiami prozdrowotnymi. W jednej, półlitrowej butelce mieścić się ma 1,5 kg owoców i warzyw, takich jak ogórek, seler naciowy, sałata rzymska, szpinak czy pietruszka, ale również marchew, jabłko, cytryna i kurkuma. Kompozycji jest kilka i każdy może wybrać smak dla siebie.

Soki nie zawierają glutenu i produkowane są bez dodatku cukru.

REKLAMA

100 zł na dzień w abonamencie

Soki nie należą do tanich. Zależnie od zestawu trzeba zapłacić od 99 do 110 zł za sześć butelek dziennie z dostawą. Firma przekonuje, że mogą one pomóc w pozbyciu się od dwóch do trzech kilogramów zbędnej tkanki tłuszczowej oraz nadmiaru zgromadzonej w organizmie wody. Inna z kolei dodadzą energii lub podniosą odporność.

Firma produkuje również soki metodą ciśnieniowania (HPP), która w przeciwieństwie do pasteryzacji nie zabija witamin i pozwala na uzyskanie wydłużonych terminów przydatności do spożycia.

Natura Cold Press rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie

Lis miał już wcześniej rozmawiać z innymi funduszami VC, ale to z bValue znalazł wspólny język.

Natura Cold Press stawia na e-commerce, a bValue miało od samego początku dzielić się swoją wiedzą w tym segmencie - w końcu w funduszu zasiadają osoby, które "na branży jedzenia zjadły zęby". Oprócz marketingu online, pozyskane środki zostaną wykorzystane również na opracowanie nowych linii produktowych i dział badawczo-rozwojowy spółki

REKLAMA

Zdrowe soki to w Polsce wciąż nisza, która zyskuje na popularności

Maciej Balsewicz, partner zarządzający bValue, podkreśla, że branżę żywności funkcjonalnej w Polsce czeka konsolidacja. Przeprowadzą ją podmioty z branży żywności tradycyjnej i fundusze inwestycyjne. Obie grupy przyciągać mają perspektywy wzrostu wzmocnione popytem w e-commerce.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-09-11T17:18:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T16:29:41+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T16:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T15:10:16+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T14:50:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T13:42:13+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T12:36:42+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T06:44:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T05:31:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-11T04:24:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-10T20:07:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-10T16:44:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-10T14:43:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-10T11:45:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-10T09:39:23+02:00
Aktualizacja: 2025-09-10T04:17:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-09T15:47:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-09T14:04:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-09T12:33:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-09T09:41:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA