Sieć będzie testować nową formułę. W sklepach Optima będzie mniejszy asortyment, ale bardziej wyselekcjonowany i korzystniejszy cenowo. Eksperymentalna Stokrotka wyróżni się spośród standardowych błękitnymi akcentami w identyfikacji wizualnej. Metraż obiektów będzie porównywalny.

Nowe rozwiązanie weszło w życie w Lublinie, gdzie znajduje się centrala Stokrotki z zapleczem kompetencyjnym i bazą logistyczną. Warto tu dodać, że od lutego właścicielem sieci jest litewska Maxima Grupe.
Nowe sklepy znajdują się na al. Kraśnickiej 35 i ul. Harnasie 4A.

Źródło: Stokrotka
Skąd nazwa?
Nowy format?
Jak podają wiadomoscihandlowe.pl, sieć nie informuje, czy koncepcja Stokrotki Optimy idzie w kierunku sklepów własnych, czy franczyzy lub mieszanki obu typów. Lokale mają mieć typową dla sieci powierzchnię, czyli między 400 a 800 mkw.
Jeszcze się więc okaże, jakie będą dalsze losy popularnej sieci.