REKLAMA

Pękła szybka w smartfonie? Wymienisz ją w Żabce

Czy ktoś jeszcze chodzi do Żabki na planowane zakupy spożywcze? Sieć ma w ofercie już tak wiele usług, że może się wydawać, że zakupy to właściwie tylko dodatek do wizyty w sklepie. A teraz Żabka rusza z nową usługą - naprawą smartfonów, która może przyciągnąć do niej jeszcze więcej klientów.

Pękła szybka w smartfonie? Wymienisz ją w Żabce
REKLAMA

Żabka nieustannie poszerza asortyment swoich usług. Już od wielu lat w tych małych, często osiedlowych sklepach, można zrobić o wiele więcej niż tylko zakupy. Można zapłacić rachunki, wpłacić lub wypłacić gotówkę, a nawet założyć konto bankowe w BNP Paribas. W ponad 10 tys. placówkach pod szyldem zielonego gada funkcjonują przesyłki kurierskie, a w niektórych miastach hot doga i panini można zamówić pod drzwi, a nawet w plener. Do tego Żabka ma największą liczbę kolektur Lotto w całym kraju. Od niemal roku w sklepach funkcjonuje również nowa usługa - można przynieść buty do naprawy, którymi zajmą się profesjonaliści z firmy woshwosh. A teraz doczekaliśmy kolejnej nowości zachęcającej do tego, aby nie wyrzucać, ale naprawić uszkodzone przedmioty. Tym razem w Żabce naprawimy uszkodzony telefon.

REKLAMA

Zepsuty smartfon naprawisz w Żabce

Nowa usługa ruszyła od środy 13 marca i jest efektem współpracy z firmą Digital Care. Jak to działa? Usługę naprawy telefonu trzeba zamówić przez dedykowaną do tego stronę. Następnie przynieść zepsuty smartfon do wybranego sklepu Żabka i nadać go przesyłką kurierską.

Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług.

Jak zapewnia sieć, kompleksowa oferta profesjonalnych napraw obejmuje ponad 80 proc. dostępnych na rynku modeli telefonów siedmiu wiodących marek.

Więcej o ekologicznych rozwiązaniach przeczytasz na Bizblog.pl:

Nie tylko pękniętą szybkę w smartfonie wymienisz w Żabce

Żabka oferuje usługę naprawy smartfonów w dwóch wariantach: naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej (równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości zamienników). Dodatkowo na cały okres trwania naprawy istnieje możliwość wynajęcia telefonu zastępczego.

Co można konkretnie zgłosić do naprawy? Prócz wymiany zbitej szybki czy uszkodzonego wyświetlacza, można m.in. naprawić aparat, głośniki, porty, a także odratować telefon po zalaniu.

Usługę można zamówić przez specjalna stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl. Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys - wyjaśnia Żabka.

fot. materiały prasowe/Żabka

Naprawa trwa do siedmiu dni roboczych licząc od dnia zapłaty za naprawę. Sieć zapewnia, że każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę. I dodatkowo klient może śledzić status zgłoszenia na portalu. Po naprawie paczka z telefonem będzie gotowa do odbioru w wybranym sklepie.

Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów. Chcemy również wyjść naprzeciw potrzebom środowiska. Zależy nam na promowaniu idei naprawy zamiast wymiany na nowy. Bliskość sklepów i możliwość wyboru wariantu naprawy to ukłon w stronę użytkowników, którzy od teraz wygodnie naprawią swój smartfon „tuż za rogiem” – mówi Martyna Madanowicz, Key Account Director z Digital Care.

I dodaje, że dla pierwszych 500 klientów przygotowano nieodpłatny montaż folii ochronnej na ekran, po wykonanej naprawie.

Polacy niszczą smartfony na potęgę

Potencjał nowej usługi jest ogromny, bo 76 proc. Polaków, czyli 28 mln osób, korzysta ze smartfonów (dane GUS za 2022 r.). Natomiast aż połowa użytkowników tych urządzeń zniszczyła je w ciągu ostatniego roku, co oznacza 14 mln uszkodzeń rocznie (dane z raportu Digital Care Smart Barometr 2022).

fot. materiały prasowe/Digital Care
REKLAMA

Zdecydowana większość wypadków zdarza się w domu lub w pracy, podczas zwykłych, codziennych czynności. 3/4 osób deklaruje, że najczęściej uszkadzanym elementem jest wyświetlacz - wynika z raportu.

Jak wskazuje Smart Barometr, w Polsce jedynie 44 proc. badanych decyduje się na naprawę zepsutego smartfona.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA