1. bizblog
  2. Ubezpieczenia /
  3. Pieniądze

W dobie czatbotów Totalmoney.pl stawia na osobiste doradztwo człowieka. Dlaczego w świecie finansów kontakt z ekspertem jest tak istotny?

Lokowanie produktu: Totalmoney.pl

Rozwój technologii sprawia, że klient coraz częściej jest zdany na asystę zautomatyzowanych czatbotów i sztucznej inteligencji. W Totalmoney.pl także wdrażane są nowoczesne rozwiązania, jednak w przypadku tak ważnych usług, jak zaciągnięcie kredytu, firma stawia na personalizowane doradztwo eksperta. To on towarzyszy klientowi od pierwszego przeglądu ofert, przez wypełnianie wniosków, aż po podpisanie umowy kredytowej, a nawet dłużej.

21.03.2024
7:47
W dobie czatbotów Totalmoney.pl stawia na osobiste doradztwo

Przepraszam, nie rozumiem pytania. Czy mogę pomóc w czymś innym?” - zautomatyzowane odpowiedzi czatbotów to zmora współczesnego konsumenta. Spędzamy cenne minuty na połączeniach telefonicznych i w oknach internetowych czatów, próbując rozwiązać indywidualny problem przy pomocy uniwersalnych, zautomatyzowanych, systemowych formułek. 

Czatboty i sztuczna inteligencja to naturalna konsekwencja rozwoju technologii. Istnieją jednak obszary, w których oparcie modelu kontaktu konsumenta o AI nie wydaje się trafionym pomysłem. Na przykład bankowość. Gdy potrzebujemy wsparcia dotyczącego oszczędności lub umowy kredytowej, nie chcemy rozmawiać z botem. Oczekujemy doradztwa profesjonalisty, który potraktuje nasz przypadek indywidualnie i z uwagą.

Call Center Totalmoney.pl po roku działalności nieustannie się rozrasta, hołdując zasadzie #userfirst.

Chorzowskie call center powstało zaledwie 12 miesięcy temu, jako rozszerzenie usługi Totalmoney.pl — popularnej porównywarki usług finansowych, w tym kredytów, lokat, kont bankowych oraz pożyczek. Idea stojąca za call center jest naturalnym uzupełnieniem dotychczasowej oferty. Internauci mogą już nie tylko porównywać oferty banków, ale także zyskać profesjonalne doradztwo wykwalifikowanych specjalistów, dla których relacje klient – bank to codzienność.

Co kluczowe, użytkownik serwisu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z takim doradztwem. Pracownicy chorzowskiego call center zajmują się całością procesu kredytowego: zapoznają użytkownika z dostępnością ofert, asystują przy wypełnieniu niezbędnej dokumentacji, przekazują ją do banków i pomagają w wyborze i finalizacji optymalnej oferty. 

Możliwość błyskawicznej konsultacji z systematycznie powiększającym się personelem doradców Totalmoney.pl jest szczególnie istotna, zwłaszcza teraz, gdy wiele instytucji finansowych umożliwia szybkie wzięcie pożyczki lub kredytu. Szybkie nie oznacza jednak optymalne dla klienta, a konsultanci Totalmoney.pl doskonale zdają sobie z tego sprawę, stawiając na długotrwałe relacje z użytkownikami i zasadę #userfirst, czyli „przede wszystkim użytkownik”.

Totalmoney.pl prowadzi klienta przez proces kredytowy, nawet po złożeniu podpisu na umowie.

Doradcy Totalmoney.pl pracujący w call center obsługują wnioski kredytowe, oczywiście o ile takie jest życzenie klienta. Oznacza to, że całość komunikacji między instytucjami finansowymi odbywa się bez straty czasu użytkownika. Wybiera on najlepszą dla siebie ofertę, podczas gdy biurokratyczne procedury bierze na siebie Totalmoney.pl. To dobre rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy nie odnajdują się dobrze wśród stert dokumentów i wniosków.

Oszczędność czasu zapewnia także multiformularz. To unikalne rozwiązanie stworzone przez ekspertów Totalmoney.pl, działające jako uniwersalny wniosek kredytowy do wielu różnych banków. Użytkownik wypełnia taki dokument tylko raz (bądź wypełnia go pracownik call center podczas rozmowy) i oszczędza tym samym czas przy staraniu się o kredyt w kilku różnych bankach. Zamiast szeregu dokumentów dla kilku osobnych instytucji finansowych mamy uniwersalny szablon, znacząco ułatwiający procedurę wnioskową klientowi.

Co istotne, prowadząc klienta przez cały proces, Totalmoney.pl nie znika z pola widzenia tuż po podpisaniu umowy kredytowej. Specjaliści finansowi pomagają także podczas późniejszej opieki doradczej, towarzysząc użytkownikowi w trakcie obsługi zobowiązania wobec banku. Jeśli dojdzie do jakiejś niezrozumiałej dla nas sytuacji lub jeżeli pojawią się jakiekolwiek obawy, możemy je skonsultować ze specjalistą.

Jesteśmy dostępni dla naszych klientów nie tylko podczas samego procesu kredytowego, ale także po jego zakończeniu. To ważne, aby nasz użytkownik mógł zwrócić się po poradę do osoby, do której ma już zaufanie. Jako pracownicy Call Center znamy naszych użytkowników, ich potrzeby, ale także obawy, czasem niezrozumiałe dla AI. Uważność, empatia i zaufanie to cechy, dzięki którym nasi klienci czują się zaopiekowani i zrozumiani.” – podkreśla Katarzyna Suchowska, Sales Manager CC Totalmoney.pl

Chatboty i sztuczna inteligencja? Tak, ale nie przy doradztwie w tak ważnych sprawach, jak oszczędności lub kredyt na własne mieszkanie.

Katarzyna Suchowska oraz Tomasz Bednarz, Totalmoney.pl

Z takiego założenia wychodzą eksperci Totalmoney.pl, regularnie powiększając kadrę chorzowskiego call center. Nie oznacza to, że nie znajdziemy tu także nowoczesnych technologii. To właśnie Totalmoney.pl, jako jedni z pierwszych na polskim rynku oferowali bezpłatne rankingi i porównywarki kredytowe. Do tego opracowują unikalne rozwiązania jak multiformularz. Kiedy jednak chodzi o poczucie bezpieczeństwa klientów, niezastąpiony okazuje się człowiek ze specjalistyczną wiedzą.

Tomasz Bednarz, Sales Manager w Totalmoney.pl podsumowując rolę chorzowskiego call center, zaznacza: „Nowoczesne rozwiązania codziennie wspierają nas w pracy z klientem, jednak podstawą naszych kontaktów z kredytobiorcami jesteśmy my – eksperci. Nasza wiedza pozwala odpowiedzieć na najtrudniejsze, najbardziej niespodziewane, ale i najbanalniejsze pytanie. Jesteśmy też w stanie szybko uzyskać informacje z banku lub instytucji finansowej i przekazać je klientowi. Będąc łącznikiem między klientem a bankiem, stawiamy na stały rozwój naszej wiedzy i kompetencji” 

Z tego powodu call center Totalmoney.pl rozpoczyna drugi rok dzielności z liczniejszą kadrą, stawiając nie tylko na profesjonalizm, ale także wrażliwość swoich konsultantów. Ich zadaniem jest przede wszystkim wsłuchanie się w potrzeby klienta, który nierzadko chce ulokować oszczędności lub zainwestować pieniądze w nieruchomość, a więc potrzebuje zaufanego doradcy. To zadania, którym wystandaryzowane odpowiedzi automatycznego czatbota mogą nie podołać.

Lokowanie produktu: Totalmoney.pl
Najnowsze