REKLAMA

Nowość od Popeye'a. Sieć nie zamierza dać nam odpocząć

Popeyes nie zwalnia tempa. Ledwie tydzień temu zapowiedział huczne otwarcie restauracji w Poznaniu, teraz poinformował, że wprowadza do menu skrzydełka i nuggetsy w trzech sosach. Sieć startuje również z nową kampanią „Bądź zawsze w sosie”, podczas której influencerzy przeprowadzą tzw. eksperyment sosologiczny, sprawdzając, jak bardzo Polacy są w sosie przed i po zjedzeniu produktów marki.

Gorąca nowość od Popeye'a. Sieć nie zamierza dać nam odpocząć
REKLAMA

7 lipca Popeyes świętował swoje pierwsze urodziny w Polsce. 1 sierpnia sieć fast otworzy kolejną restaurację, tym razem w Poznaniu. Teraz restauracja idzie za ciosem i dla swoich klientów przygotowała specjalną nowość – glazurowane Fillet Nuggets z różnymi sosami.

REKLAMA

Co nowego znajdziemy w ofercie Popeyes?

Wyróżnikiem nowej oferty Popeyes mają być glazurowane Fillet Nuggets, czyli kurczaki bez kości w trzech sosach do wyboru.

Taką ofertę ciężko znaleźć na polskim rynku w podobnych konceptach, a jest to prawdziwa gratka dla wielbicieli kurczaka bez kości, dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie tej pozycji w naszym menu - mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes.

Aleksandrowicz wskazuje, że od teraz oprócz dobrze już znanych skrzydełek w sosie Voodoo SweetChilli – Voodoo Wings ich goście będą mogli skosztować z 2 kolejnych sosów: Bold BBQ Wings, czyli wędzony, klasyczny sos amerykański oraz kremowy sos serowy CheeseWings.

Kolejną nowością są właśnie Fillet Nuggets dostępne także we wszystkich 3 sosach, a dla prawdziwych foodies przygotowaliśmy możliwość podkręcenia smaku, dodając do każdej wersji sos serowy ze szczypiorkiem - tłumaczy Jakub Aleksandrowicz.

Wszystkie produkty można kupić w opcjach solo oraz w zestawach ze średnimi frytkami i nielimitowanym refillem dowolnego napoju po 3, 5 i 8 sztuk. Popeyes obiecuje, że jego soczyste i chrupiące Louisiana Wingsy & Nuggets zapewnią teraz konsumentom jeszcze większą eksplozję smaku dzięki glazurze w dwóch nowych sosach.

Więcej wiadomości na temat gastronomii można przeczytać poniżej:

Bądź zawsze w sosie-nowa kampania Popeyes

Launchowi produktów towarzyszy kampania pod hasłem „Bądź zawsze w sosie”, które można odczytywać na dwóch różnych poziomach.

Być w sosie to być w dobrym humorze, ale w Popeyes można też być fizycznie w sosie z naszych Louisiana Wings & Nuggets - lekko zabrudzonym i to też jest ok!  Wychodzimy z założenia, że jedzenie sprawia nam dużo radości, że dzięki niemu jesteśmy w sosie i po spróbowaniu nowych pozycji w Popeyes poprawia nam się humor - komentuje Jakub Aleksandrowicz.

REKLAMA

Aleksandrowicz wspomina, że kampania promująca nowe menu potrwa kilka tygodni i swoim zasięgiem obejmie działania digital, w tym social media oraz in-store.

Popeyes do współpracy zaprosił też influencerów, którzy wymiennie przeprowadzą tzw. eksperyment sosologiczny, sprawdzając, jak bardzo Polacy są w sosie przed i po zjedzeniu produktów marki, czy specjalny car testing potraw restauracji.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA