Klienci Żabki, którzy posiadają aplikację mobilną Żappka, będą mogli zagrać w grę przygodową z żabą w roli głównej. Właśnie zakończyły się testy pierwszej na europejskim rynku retail gry dostępnej w aplikacji mobilnej.
Żabka ma już 6 mln aktywnych użytkowników aplikacji żappka. Aby zachęcić nowych klientów do ściągania apki, sklep co chwila zaskakuje różnymi nowościami.
Na klientów Żabki czeka prawdziwa bomba!
Trzeba przyznać, że Żabka ma pomysł na przyciągnięcie coraz to nowej klienteli. Jeszcze nie tak dawno sieć proponowała założenie konta bankowego oraz zwroty za oddane butelki po piwie. Teraz wyciąga kolejnego asa z rękawa - grę z żabą w roli głównej. Każdy, kto ma aplikację, robi zakupy i nabija punkty lojalnościowe, przechodzi na coraz to wyższe poziomy.
Zasady gry wirtualnej Żaby
Gra wykonana jest w animacji 3D, której bohaterem jest Żabu. Polega ona na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią.
Wirtualna postać to nic innego jak żaba, która ma około 4 cm wzrostu. A co lubi ten zielony płaz? Uwielbia jabłka, częste prysznice i przede wszystkim… uwielbia grać w gry!
Co ważne, Żabu reaguje na zachowania klienta, czyli poprzez robienie zakupów, zapisują się w aplikacji żappsy. Dzięki zebranym na koncie punktom lojalnościowym, Żabu zdobywa kolejne poziomy.
Ale to nie wszystko - po osiągnięciu poszczególnych poziomów, na graczy czekają skrzynki z nagrodami, a w nich darmowe żappsy, produkty, zniżki na zakupy. Ci, którzy przejdą wszystkie 100 poziomów i ukończą grę, otrzymają niespodziankę od Żabki.