Po raz kolejny sieć sklepów Żabka udowadnia, że kreatywność to jej drugie imię. Tym razem sklep zaskoczył klientów tym, że taki mały to jeszcze nie był. (fot. materiały prasowe/Żabka)

Żabka wiedzie prym w Polsce, wymyślając coraz to nowsze koncepcje handlowe. Po sklepach przy autostradach, opcją drive thru oraz bardzo różnym pomysłom na rzecz ochrony środowiska, tym razem sieć postawiła na wyspy. Pierwsza taka już funkcjonuje.
Żabka tworzy wyspy
Jesteśmy tam, gdzie nasi klienci – otwieramy nasze tradycyjne placówki (mamy ich już ponad 9100!), sklepy #ŻabkaEkoSmart, placówki na MOP-ach. Wczoraj otworzyliśmy zupełnie nowy format sklepu - wyspę w galerii handlowej - informuje sieć w social mediach.
Nowa Żabka na wyspie znajduje się w Galerii Pestka w Poznaniu. I, jak to wyspa w takich obiektach, jest malutka - ma zaledwie 12 m.kw.
Nowy format Żabki
Jak wskazuje Żabka, prace nad konceptem trwały kilka miesięcy i zajął się nim zupełnie nowy zespół.

Po przeprowadzeniu wielu rozmów, udało nam się stworzyć format, który odzwierciedla nasze intencje i potrzeby galerii. Słuchaliśmy opinii klientów i staraliśmy się dostosować naszą ofertę do ich potrzeb - podaje sieć.
I dodaje, że do stworzenia nowego konceptu potrzebna była również analiza rynku w centrach handlowych, aby lepiej zrozumieć, jak działa ten sektor i jakie są jego perspektywy.

Sieć zapowiada również, że w ciągu najbliższych miesięcy uruchomi kolejne wyspy Żabki w trzech dużych miastach.
Po pierwszych reakcjach klientów i pracowników Pestki widać, że docenili możliwość złapania w biegu kawy i hot doga z naszej strefy Żabka Café - zachwala sieć.