REKLAMA

Comarch porywa się na rywalizację z Allegro. Spółka podała datę startu nowego serwisu e-commerce

29 czerwca wystartuje serwis e-commerce wszystko.pl, który bez większego rozgłosu już od kilkunastu miesięcy był rozwijany przez Comarch. Polski gigant oprogramowania obiecuje, że nowy serwis będzie miał przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania. Wszystko.pl chce przyciągać sprzedawców między innymi brakiem prowizji od sprzedaży i darmowymi metodami promocji produktów. W chwili premiery wszystko.pl aktywnych ma być kilka milionów ofert.

erli.pl allegro.pl
REKLAMA

Datę rozpoczęcia działalności wszystko.pl podano w środę. Comarch wyjaśnia, że premiera serwisu nastąpi po fazie testów, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy krakowskiej spółki, a od marca także sprzedawcy. Dotąd miało już zarejestrować się ponad 11 tys. sprzedawców, w tym takie marki jak Bielenda, Krosno, Trefl, czy BAT PSB.

REKLAMA

Testy beta trwają

29 czerwca portal zostanie uruchomiony dla wszystkich użytkowników. Do tej pory był dostępny tylko dla sprzedawców, którzy poznawali i testowali nową platformę sprzedaży. Teraz można też testować wersję beta wszystko.pl także jako klient. Comarch zapowiada, że „niedługo po starcie” planowane jest udostępnienie konsumentom aplikacji mobilnej umożliwiającej zakupy w serwisie wszytsko.pl.

Co ma wyróżniać wszystko.pl na tle konkurencji? Comarch wymienia „przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania”. Czy to okaże się wystarczające w starciu z takimi gigantami jak działające od niemal ćwierć wieku Allegro? Przekonamy się wkrótce.

Zachęty dla sprzedawców

Przedstawicielka Comarchu wyjaśnia, że celem spółki jest „zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń”. Barzyk-Libura mówi, że na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – zapowiada Mariola Barzyk-Libura. 

REKLAMA

Z kolei sprzedawców mają przyciągać następujące zachęty:

  • 0 proc. prowizji od sprzedaży,
  • Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta,
  • Sprzedaż w każdej kategorii,
  • Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API,
  • Indywidualny opiekun klienta,
  • Atrakcyjne pakiety marketingowe,
  • Darmowe metody promocji produktów.
REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA