Cisco Global Services Center powiększa swój oddział w Krakowie. Firma rozszerza wachlarz swoich usług w regionie EMEAR, a Polska ma pełnić w jej nowych planach ważną rolę.

Cisco zatrudnia obecnie w Krakowie 2 tys. pracowników. Oddział istnieje od 9 lat. Świadczy usługi techniczne i biznesowe klientom, partnerom i pracownikom firmy w różnych takich jak Customer Experience i bezpieczeństwo.
Teraz Cisco otwiera się także na inżynierię oprogramowania. Decyzja jest związana przejęciem przez spółkę AppDynamics w 2017 r.
AppDynamics dostarcza platformę, które umożliwia monitorowanie wydajności aplikacji, procesów biznesowych i zachowań klientów w czasie rzeczywistym. Cisco chce stworzyć dla swojego nabytku zaplecze. Potrzebuje zespołu wsparcia dla klientów, który pomoże im z wdrożeniem i obsługą platformy.
Zbudowaliśmy tu już spory zespół, składający się głównie z inżynierów oprogramowania i mamy plany dalszego jego powiększania w ciągu najbliższego roku, zarówno w ramach istniejących zespołów, jak i poprzez tworzenie nowych stanowisk
– tłumaczy Nick Bogaty, VP oraz Chief Revenue & Customer Officer w AppDynamics.
Oddział będzie obsługiwał regionu EMEAR, czyli Europę, Środkowy Wschód, Afrykę i Rosję. Zatrudnienie do końca roku wzrośnie o 150 osób.