Biznes w czasach zarazy? Polacy z ExpertSender pokazują, jak wykorzystać kryzys i odnieść sukces
Działanie przedsiębiorstw w ostatnich tygodniach to koszmar. Właścicielom firm jest trudno zdobyć zasięgi, kiedy ludzie siedzą w domach. I wtedy wchodzi ExpertSender i mówi, że to czas, w którym małe firmy mogą osiągnąć więcej niż koncerny.
ExpertSender to polska firma, która zajmuje się marketingiem i współpracuje m.in. z 4F, Venezia, Victoria’s Secret, Vans, Leroy Merlin, Media Markt, Starbucks, Mitsubishi, Citroen, Michelin, Seat, Peugeot, ING czy National Geographic.
Może się wydawać, że największe kłopoty w trudnych czasach mogą mieć najmłodsze firmy, które debiutują na rynku, ale to właśnie one mają największe możliwości, żeby szybko adaptować się do nowych warunków
– zapewnia ExpertSender.
Marketing po polsku
W czasach zarazy firmom zdecydowanie trudniej pozyskać nowych klientów, ponieważ spada popyt na reklamę. Jednak ExpertSender pokazuje, jak sobie radzić w takich warunkach. Stworzona przez nich platforma dostarcza spersonalizowane kampanie marketingowe za pomocą e-maili, SMS-ów i powiadomień w aplikacjach lub na stronach internetowych.
Najwięcej korzyści czepie z tego branża e-commerce. Sklepy online handlujące odzieżą, elektroniką, kosmetykami, jedzeniem bądź pojazdami zdobywają za sprawą ExpertSendera o wiele szersze grono odbiorców niż gdyby korzystały z tradycyjnych narzędzi.
Nasz zespół to (...) doświadczeni specjaliści, którzy najlepiej znają platformę i jej możliwości, a co więcej z całych serc w nią wierzą. Właśnie to bezpośrednio przekłada się na satysfakcję naszych klientów, którzy wiedzą, że jesteśmy dla nich wsparciem i zawsze mogą na nas polegać. Dzięki temu systematycznie ich przybywa, a my razem z naszymi klientami co roku notujemy coraz lepsze wyniki i wysyłamy coraz więcej wiadomości
– przekonuje Anna Flis, dyrektor operacyjny ExpertSender.
Serwis od początku była przystosowany do obsługi firm posiadających duże bazy danych, a potem dodatkowo umożliwiał korzystanie ze spersonalizowanych chatbotów. Dziś ES obsługuje firmy na największych światowych rynkach. Po USA pojawił się w Rosji, Chinach, Brazylii i oczywiście w Polsce. ExpertSender zdobywa klientów dla Leroy Merlin, Media Markt, Starbucks czy Mitsubishi.
Kryzys? Też mi wyzwanie
ES powstał w kryzysowym 2008 r., a mimo to był rozkręcić działalność i to na dodatek za oceanem. Pokazała, że kryzys może być dla małych graczy szansą na sukces.
Światowy kryzys na początku naszej drogi trochę wszystko skomplikował, ponieważ musieliśmy zmienić grupę odbiorców. Jednak jedna rzecz pozostała niezmienna - celem od początku była Ameryka. Znajomość tego rynku pozwoliła nam przekonać tamtejsze organizacje, żeby zaufały firmie z Polski. Oferowaliśmy nasze narzędzie do darmowych testów. To była ogromna i ryzykowna inwestycja, która na szczęście się opłaciła. Teraz wiedza i doświadczenie zdobyte za oceanem pozwalają oferować konkurencyjny produkt zarówno na rodzimym rynku, jak i na całym świecie.
– opowiada Krzysztof Jarecki, prezes ExpertSender
Obecnie ES świadczy usługi dla ponad tysiąca marek, a rocznie wysyła ponad 20 mld wiadomości, które przyczyniają się do wzrostu sprzedaży e-commerce na całym świecie.