REKLAMA

Biznes w czasach zarazy? Polacy z ExpertSender pokazują, jak wykorzystać kryzys i odnieść sukces

Biznes w czasach zarazy? Polacy z ExpertSender pokazują, jak wykorzystać kryzys i odnieść sukces
REKLAMA

Działanie przedsiębiorstw w ostatnich tygodniach to koszmar. Właścicielom firm jest trudno zdobyć zasięgi, kiedy ludzie siedzą w domach. I wtedy wchodzi ExpertSender i mówi, że to czas, w którym małe firmy mogą osiągnąć więcej niż koncerny.

ExpertSender to polska firma, która zajmuje się marketingiem i współpracuje m.in. z 4F, Venezia, Victoria’s Secret, Vans, Leroy Merlin, Media Markt, Starbucks, Mitsubishi, Citroen, Michelin, Seat, Peugeot, ING czy National Geographic.

REKLAMA

Marketing po polsku

W czasach zarazy firmom zdecydowanie trudniej pozyskać nowych klientów, ponieważ spada popyt na reklamę. Jednak ExpertSender pokazuje, jak sobie radzić w takich warunkach. Stworzona przez nich platforma dostarcza spersonalizowane kampanie marketingowe za pomocą e-maili, SMS-ów i powiadomień w aplikacjach lub na stronach internetowych.

Najwięcej korzyści czepie z tego branża e-commerce. Sklepy online handlujące odzieżą, elektroniką, kosmetykami, jedzeniem bądź pojazdami zdobywają za sprawą ExpertSendera o wiele szersze grono odbiorców niż gdyby korzystały z tradycyjnych narzędzi.

Serwis od początku była przystosowany do obsługi firm posiadających duże bazy danych, a potem dodatkowo umożliwiał korzystanie ze spersonalizowanych chatbotów. Dziś ES obsługuje firmy na największych światowych rynkach. Po USA pojawił się w Rosji, Chinach, Brazylii i oczywiście w Polsce. ExpertSender zdobywa klientów dla Leroy Merlin, Media Markt, Starbucks czy Mitsubishi.

 class="wp-image-1137149"
Ekipa ExpertSendera

Kryzys? Też mi wyzwanie

ES powstał w kryzysowym 2008 r., a mimo to był rozkręcić działalność i to na dodatek za oceanem. Pokazała, że kryzys może być dla małych graczy szansą na sukces.

REKLAMA

Obecnie ES świadczy usługi dla ponad tysiąca marek, a rocznie wysyła ponad 20 mld wiadomości, które przyczyniają się do wzrostu sprzedaży e-commerce na całym świecie. 

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-08-21T11:43:31+02:00
Aktualizacja: 2025-08-21T10:47:36+02:00
Aktualizacja: 2025-08-21T10:24:58+02:00
Aktualizacja: 2025-08-21T10:10:43+02:00
Aktualizacja: 2025-08-21T05:32:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-21T04:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T22:09:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T19:57:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T16:20:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T13:24:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T09:26:27+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T09:10:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T08:19:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T05:27:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T04:12:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-19T21:51:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-19T20:09:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-19T10:32:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-19T06:38:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-19T05:21:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-19T04:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-18T22:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-18T16:09:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-18T14:09:53+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA