Biznes w czasach zarazy? Polacy z ExpertSender pokazują, jak wykorzystać kryzys i odnieść sukces

Działanie przedsiębiorstw w ostatnich tygodniach to koszmar. Właścicielom firm jest trudno zdobyć zasięgi, kiedy ludzie siedzą w domach. I wtedy wchodzi ExpertSender i mówi, że to czas, w którym małe firmy mogą osiągnąć więcej niż koncerny.
ExpertSender to polska firma, która zajmuje się marketingiem i współpracuje m.in. z 4F, Venezia, Victoria’s Secret, Vans, Leroy Merlin, Media Markt, Starbucks, Mitsubishi, Citroen, Michelin, Seat, Peugeot, ING czy National Geographic.
Marketing po polsku
W czasach zarazy firmom zdecydowanie trudniej pozyskać nowych klientów, ponieważ spada popyt na reklamę. Jednak ExpertSender pokazuje, jak sobie radzić w takich warunkach. Stworzona przez nich platforma dostarcza spersonalizowane kampanie marketingowe za pomocą e-maili, SMS-ów i powiadomień w aplikacjach lub na stronach internetowych.
Najwięcej korzyści czepie z tego branża e-commerce. Sklepy online handlujące odzieżą, elektroniką, kosmetykami, jedzeniem bądź pojazdami zdobywają za sprawą ExpertSendera o wiele szersze grono odbiorców niż gdyby korzystały z tradycyjnych narzędzi.
Serwis od początku była przystosowany do obsługi firm posiadających duże bazy danych, a potem dodatkowo umożliwiał korzystanie ze spersonalizowanych chatbotów. Dziś ES obsługuje firmy na największych światowych rynkach. Po USA pojawił się w Rosji, Chinach, Brazylii i oczywiście w Polsce. ExpertSender zdobywa klientów dla Leroy Merlin, Media Markt, Starbucks czy Mitsubishi.

Kryzys? Też mi wyzwanie
ES powstał w kryzysowym 2008 r., a mimo to był rozkręcić działalność i to na dodatek za oceanem. Pokazała, że kryzys może być dla małych graczy szansą na sukces.
Obecnie ES świadczy usługi dla ponad tysiąca marek, a rocznie wysyła ponad 20 mld wiadomości, które przyczyniają się do wzrostu sprzedaży e-commerce na całym świecie.