REKLAMA

Kto nie ma odroczonych płatności, ten gapa. Od teraz PayPo podzieli twój dług przez trzy

Zakupy na kreskę, czyli odroczone płatności, choć jeszcze raczkują, to w przyszłości mają zastąpić karty kredytowe. Na polskim podwórku coraz śmielej w tym obszarze poczyna sobie PayPo.

odroczone-platnosci-PayPo
REKLAMA

Jak wynika z badania Krajowego Rejestru Długów i firmy Easy Check, już prawie 47 proc. Polaków słyszało o płatnościach odroczonych. Z takiej opcji zakupowej ma już korzystać w sumie 5 proc. online'owych klientów. To rynek będący w fazie dynamicznego rozwoju. W 2020 r. w ten sposób klienci dokonali zakupów na w sumie 24 mln dol. W 2021 r. to ma być już ok. 100 mln dol. Szacuje się, że do 2025 r. rynek odroczonych płatności urośnie 15-krotnie. 

Zakupy na kreskę mają być rozwiązaniem dla e-commerce na lata, które skutecznie będzie zastępować dotychczasowe metody płatności, np. przy użyciu karty kredytowej. Blisko czoła tego wyścigu chce być też fintach PayPo, który wcześniej podjął współpracę m.in. z Grupą CCC, która odroczone płatności wprowadziła jako pierwsza sieć handlowa w Polsce i jedna z pierwszych w Europie. Teraz czas na nową usługę: Podziel na 3.

REKLAMA

Odroczone płatności PayPo: trzy raty

Dzięki proponowanej przez PayPo usługi klienci będą mogli rozłożyć płatność za swoje zakupy na 3 raty 0 proc. Podziel na 3 od PayPo w pierwszych sklepach w Polsce ma się pojawić w grudniu. Dodatkowym smaczkiem jest fakt, że pierwszą z tych nieoprocentowanych rat będzie można zapłacić dopiero 30 dni od zakupu. Na spłatę kolejnych rat (nr 2 i 3) klient będzie miał kolejne 30 dni. Czyli całą kwotę zapłaci dopiero po 90 dniach od transakcji. Usługa Podziel na 3 będzie dostępna zarówno w sklepach internetowych jak i w stacjonarnych. Dlatego w niektórych sklepach finalnie może pojawić się inna liczba rat.

Stworzyliśmy bardzo uniwersalny produkt, który można łatwo modyfikować. Końcowy kształt usługi będziemy ustalać indywidualnie z każdym sklepem partnerskim i może się on różnić, np. liczbą rat u danego sprzedawcy, uwzględniając specyfikę branży i potrzeby klienta - tłumaczy Radosław Nawrocki, CEO w PayPo.

Zakupy na kreskę, czyli więcej i częściej

PayPo przekonuje, że to też idealne rozwiązanie dla samych sklepów. Wartość koszyka zakupowego opłacanego za pośrednictwem PayPo jest średnio aż o 20-40 proc. wyższa w stosunku do innych metod płatności. Dane zaś mówią, że aż 69 proc. millenialsów deklaruje, że decyduje się chętniej na zakup, jeśli widzi w sklepie dostępną metodę odroczonych płatności.

REKLAMA

Usługa Podziel na 3 pojawi się też na zagranicznych rynkach. Międzynarodową ekspansję PayPo planuje na przyszły rok.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-12-22T18:14:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-22T17:47:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-22T15:48:05+01:00
Aktualizacja: 2025-12-22T13:01:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-22T11:55:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-22T05:33:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-22T04:20:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-21T14:11:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-21T11:54:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-21T08:52:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-21T07:45:57+01:00
Aktualizacja: 2025-12-20T20:09:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-20T13:33:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-20T10:15:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-20T07:13:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-20T05:19:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T17:29:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T15:39:47+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T13:41:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T12:24:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T09:46:35+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA