Glovo zaprasza firmy z Polski do udziału w największym na świecie konkursie dla startupów
Hiszpańskie Glovo – zdobywające w naszym kraju coraz większą popularność, między innymi dzięki współpracy z Biedronką – zaprasza młode technologiczne firmy z Polski do udziału w słynnym konkursie XTC.
Przedsiębiorcy, którzy chcieliby się pokazać się w przyszłorocznym Extreme Tech Challenge powinny się pośpieszyć. Zgłoszenia do konkursu można nadsyłać do 10 stycznia, przypomina Glovo, które od tego roku występuje w roli organizatora.
Glovo XTC skierowane jest do startupów z Europy i Azji i ma połączyć młodych przedsiębiorców z inwestorami i liderami branży. Zwycięzcy będą reprezentować region w międzynarodowych finałach XTC
– czytamy w informacji przesłanej do Bizblog.pl.
XTC - największy na świecie konkurs dla startupów
Extreme Tech Challenge (XTC) to jedno z najbardziej znanych międzynarodowych wydarzeń promujących młode firmy, które „wykorzystują nowe technologie do ulepszania świata”. Z powodzeniem promowane jest jako „największy na świecie konkurs dla startupów”.
Wyzwanie Samsung Challenge, które stanowi część konkursu, jest inspirowane słynnymi 17 celami zrównoważonego rozwoju ONZ (SDG). Łączy innowatorów z siecią inwestorów, korporacji i mentorów, by pomóc zdobyć kapitał, rozpocząć współpracę na większą skalę i rozwijać startupy
– wyjaśnia Glovo.
Glovo XTC stawia na pomysłowość i kreatywność
Barceloński startup odpowiada za wirtualną wersję konkursu Glovo XTC. W jego ramach może zostać wyłonionych maksymalnie trzy firmy, które w maju 2021 r. wezmą udział w bootcampie, a miesiąc później w międzynarodowych finałach XTC.
Startupy zgłaszane do konkursu w ramach Extreme Tech Challenge, muszą oferować produkty lub usługi oparte na innowacyjnych technologiach. Możliwe jest również wykorzystanie istniejących technologii w najnowocześniejszych aplikacjach, których dotychczas nie rozwijano. Kluczem do sukcesu jest pomysłowość i kreatywność
– wskazuje organizator.