Boom na e-commerce dopalił Cinkciarzowi płatności. Firma chwali się efektownymi wzrostami
Pandemia przyspieszyła i tak dynamiczny rozwój sektora e-commerce, co widać po wynikach Cinkciarz Pay, który pochwalił się właśnie czterocyfrowymi (!) wzrostami.

Fot. Andrea Piacquadio z Pexels
Płatności z wymianą walut w ramach Cinkciarz Pay stanowiły w 2020 r. 12 proc. wszystkich zleceń, w 2019 r. było to 4,3 proc. Wzrost wartości zleceń bez wymiany walut wystrzelił o 1522 proc. Cinkciarz Pay działa od kwietnia 2018 r. W 2020 r. autorski system płatności Cinkciarz.pl zwiększył obroty w stosunku do roku poprzedniego ponad trzykrotnie, ale już w ujęciu dwuletnim… 40-krotnie.

Cinkciarz.pl rozlicza płatności w 28 walutach
Klienci sklepów, korzystając z Cinkciarz Pay, mają do dyspozycji 28 walut. Operator wskazuje, że to odpowiedź na potrzeby firm e-commerce, które dzięki temu mogą wchodzić na nowe rynki, na których klienci wolą płacić lokalną walutą.
Właściciele sklepów internetowych mogą korzystać z infolinii i konsultantów posługujących się językiem polskim i angielskim. Cinkciarz.pl oferuje też wsparcie na etapie integracji sklepu przez API lub z wykorzystaniem popularnych platform sklepowych.
Płatności walutowe ze wsparciem eksperckim
Robert Błaszczyk, Dyrektor Departamentu Klienta Strategicznego, wskazuje, że z Cinkciarz Pay można już płacić, używając Google Pay, Blika, kart Visa i MasterCard, Pay-By-Link, Trustly, POLi, iDEAL, UnionPay International.