Nasz sobotni artykuł o Synerise: Burza w internecie. Wyniki Synerise wprawiły branżę w osłupienie wywołał duże zainteresowanie finansami hitowego polskiego startupu. Teraz Synerise chce podzielić się danymi. Chętnych zaprasza do Warszawy.
Sobotni artykuł przedstawiał omówienie sprawozdania finansowegospółki i zderzenie wyników z medialnymi zapowiedziami. Krótko: obietnice nie spinały się z faktami na koniec roku. W dyskusję włączyły się osoby zaanagażowane w rynek CRM, a szef Synerise uznał, że najlepiej rozwiać wątpliwości w czasie spotkania twarzą w twarz.
Synerise organizuje AMA w Warszawie.
To ciekawe posunięcie. Firma przenosi dyskusję o swoich wynikach na własny grunt, zamiast toczyć ją w komentarzach na Spider's Web czy Linkedinie.
O co będzie można zapytać Synerise?
Począwszy od finansowania, księgowości, produktu, struktury zatrudnienia, struktury kosztów i przychodów na dzień eventu, pensji, relacji klienckich, inwestorskich, rozwoju międzynarodowego i innych „pikantnych” szczegółów naszej działalności. Takie publiczne Due Dilligence
- pisze CEO Synerise, Jarosław Królewski.
Dodatkowo, Synerise pochwalić się ma case study ze współpracy z klientami, zaprezentować projekty w fazie badawczej czy przedstawić sposób działania oddziałów międzynarodowych.
Transparentność na plus.
Każdą inicjatywę polegającą na dzieleniu się wiedzą i wychodzeniu poza PR-owe komunały należy zaliczyć po stronie plusów. Otwartość na dzielenie się informacjami o własnym biznesie przysporzyć fanów, którzy nie powinni jednak zapominać o skrupulatnym rozliczaniu obietnic, co sami na Spider's Web czynimy.