CCC ogłosiło świąteczną premierę. Od piątku w internecie „wszystko za pół ceny”, a nawet taniej
HalfPrice wchodzi do sieci. Od startu w maju i otwarciu ponad 40 stacjonarnych salonów w pięciu krajach sieć należąca do CCC postanowiła uruchomić sklep internetowy: halfprice.eu. Termin oczywiście nie jest przypadkowy.
Halfprice.eu to e-sklep off-price, który oferuje przede wszystkim odzież, dodatki i kosmetyki znanych marek, ale w ofercie klienci znajdą też zabawki, produkty z kategorii dom, kuchnia oraz wyposażenie wnętrz.
Wejście HalfPrice'a w e-commerce nie jest wielkim zaskoczeniem. Wszystkie marki należące do CCC konsekwentnie stawiają na omnichanneling i starają się docierać do klientów różnymi kanałami. Przybliżony termin uruchomienia sklepu online, tuż przed szczytem przedświątecznych zakupów, został zaplanowany przez CCC jeszcze zanim HalfPrice otworzył pierwszy sklep. offline. Zapowiedział go pod koniec kwietnia prezes CCC Marcin Czyczerski (na zdj.).
CCC chwali się rosnącym zainteresowaniem ofertą HalfPrice
HalfPrice, najmłodszy brand w portfolio CCC, rozwija się bardzo dynamicznie i uruchomienie sklepu online było tylko kwestią czasu.
Halfprice.eu działa w formie klubu zakupowego, oferta dostępna jest dla zalogowanych użytkowników. Jeśli ktoś wcześniej otworzył konto w e-sklepie CCC, to te same dostępy posłużą mu do zalogowania w Halfprice.eu.
Sieć zapowiada, że każdego dnia pojawiać się będą nowe oferty tematyczne o ograniczonej w czasie dostępności. Każda będzie obejmować od kilkudziesięciu do kilkuset produktów, które można zamówić z dostawą do domu, paczkomatu lub do wybranego przez klienta sklepu HalfPrice. Pierwszego dnia w internecie kusi klientów między innymi 80-proc. obniżka na „skarby online”.
Więcej marek w większej liczbie sklepów HalfPrice
Malwina Winter, wiceprezes HalfPrice, zapowiada, że sieć chce w perspektywie najbliższych kilku lat zwiększyć liczbę dostępnych w ofercie marek z 800 do 3000.
Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie 250 punktów tej sieci w ciągu około 4 lat.