Wszystko za pół ceny? CCC przygotowało niespodziankę na otwarcie galerii handlowych
CCC ma w swoim portfolio eobuwie.pl, DeeZee i Modivo. Teraz przyszedł czas na HalfPrice (ang. pół ceny), jak reklamuje spółka: „nową sieć oferującą produkty znanych marek w atrakcyjnej cenie”. Otwarcie nowej sieci zapowiadał już kilka miesięcy temu prezes Marcin Czyczerski (na zdj.).
Sklepy HalfPrice zadebiutują we wtorek 4 maja wraz z otwarciem galerii handlowych po kilkumiesięcznej przerwie wywołanej epidemią. Placówki będą oferować odzież, obuwie, akcesoria, a także kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Dyrektor Ekspansji Karol Semik przyznaje, że spółka zgodnie z zapowiedziami zmniejsza liczbę sklepów CCC, a także ich powierzchnię, pracując jednocześnie nad ich digitalizacją.
Nie oznacza to jednak, że rezygnujemy z najmu. Tę przestrzeń handlową, wydzieloną w ramach restrukturyzacji CCC, przeznaczamy właśnie na HalfPrice. Pozwoli nam to zwiększyć przychód z metra kwadratowego, a klientom dostarczyć bogatą, interesującą ofertę
– zastrzega.
Do końca roku sklep internetowy HalfPrice i 60 placówek stacjonarnych
Nowe sklepy otwarte zostaną we Wroclavii, w szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, Galerii Korona w Kielcach, opolskim Solaris, Galerii Platan w Zabrzu, olsztyńskiej Galerii Warmińskiej, Galerii Sarni Stok w Bielsku-Białej, tyskim Gemini Park oraz w Parku Handlowym w Polkowicach, gdzie prowadzono testy nowego konceptu. CCC zapowiada, że do końca roku uruchomi około 60 sklepów stacjonarnych, a jesienią – sklep internetowy.
Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu. Przygotowaliśmy się dobrze na to ogromne przedsięwzięcie i jesteśmy przekonani, że spotka się ono z dużym zainteresowaniem
– zapewnia Dariusz Miłek, przewodniczący Rady Nadzorczej CCC.
HalfPrice przepustką do nowych kooperacji dla CCC
Prezes zarządu CCC Marcin Czyczerski liczy, że HalfPrice szybko podbije rynek i zagwarantuje spółce zawarcie wielu interesujących partnerstw i synergii, które zaprocentują w przyszłości.
Model biznesowy sieci umożliwia konsekwentne zwiększenie bazy produktowej, która będzie zapewniać wysokiej jakości asortyment przy jednocześnie atrakcyjnych cenach
– dodaje Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu Grupy CCC.