REKLAMA

Fame MMA i Quebonafide. Biedronka poszła na całość

Biedronka zaszalała z ofertą. Tym razem w sklepach należących do sieci można znaleźć wegański deser lodowy Miss Ti. Marka ta należy do rapera Jakuba Grabowskiego, znanego fanom jako Quebonafide.

Fame MMA i Quebonafide. Biedronka postanowiła iść na całość
REKLAMA

To pierwsza współpraca największej sieci handlowej w Polsce z tym przedstawicielem młodego pokolenia twórców. Lody Miss Ti dostępne są wyłącznie w sklepach Biedronka. Mochi to popularny w Azji mrożony rarytas: sorbet mango w delikatnym japońskim cieście ryżowym.

Produkt marki Miss Ti dostępny jest w sieci Biedronka od czwartku, 28 lipca, zawiera 6 sztuk w pełni wegańskich lodów. Cena opakowania to 19.99 zł. Oferta obowiązuje do 10 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

REKLAMA

Quebonafide i Biedronka łączą siły

Miss Ti to marka należąca do polskiego artysty znanego jako Quebonafide. Raper sprzedał w Polsce ponad 500 tys. płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych muzyków w kraju.

Wprowadzeniu do oferty wegańskich deserów lodowych mochi towarzyszy kampania marketingowa prowadzona na mediach społecznościowych Quebonafide, Miss Ti oraz na profilu sieci Biedronka, w której zamaskowana osoba szuka ochłody w sklepie w Ciechanowie. Tajemniczą postacią jest właśnie Quebonafide, urodzony w tym mieście.

Biedronka stawia na popularnych w Internecie

Jednocześnie Biedronka rozwija również współpracę z inną znaną marką, czyli Fame MMA. Fame MMA – to polska federacja organizująca gale typu freak show fight. Od 28 lipca w sklepach sieci dostępny jest 37 gramowy baton sygnowany przez Fame MMA w cenie 2.99 zł za sztukę.

To nie pierwszy raz kiedy Biedronka nawiązuje współpracę z popularnymi postaciami i młodzieżowymi markami. Wszyscy zapewne pamiętamy gigantyczny sukces sieci, która jako pierwsza wprowadziła do sprzedaży lody Ekipa.

Był to wówczas efekt współpracy marki Koral z najbardziej popularnymi youtuberami w Polsce - Frizem i jego Ekipą. Klienci sieci Biedronka wykupili prawie cały zapas jednego dnia. Papierki po lodach sprzedawano na Allegro po 200 zł. Ten sukces zapewne ciężko będzie powtórzyć, ale Biedronka nie ustępuje w poszukiwaniu nowości.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-05-16T22:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-16T14:30:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-16T06:59:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-16T05:05:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-15T17:17:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-15T11:04:24+02:00
Aktualizacja: 2025-05-15T11:01:10+02:00
Aktualizacja: 2025-05-15T09:23:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-15T04:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-14T19:46:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-14T17:31:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-14T15:15:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-14T14:04:25+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA