Kultowa promocja wróciła do Biedronki. Netto obniża ceny o jedną trzecią, Lidl się przyczaił
W tym tygodniu szykuje się dyskontowa zadyma. Sklepy biją się o klientów rabatami, promocjami i przede wszystkim ofertą na kultowe produkty, a to może oznaczać, że w najbliższych dniach będziecie świadkami, a może nawet i uczestnikami dantejskich scen w dyskontach. Największy wyścig może wydarzyć się w Biedronce, bo dyskont oferuje kultowe klapki Kubota i nie tylko.
Kultowa marka Kubota ponownie zawitała do sklepów sieci Biedronka w poniedziałek 18 lipca. W ofercie sieci pojawiły się kolorowe klapki basenowe oraz po raz pierwszy - ubrania z logo Kuboty. Klienci będą mogli kupić bluzy, t-shirty, shorty, ale także modne akcesoria. To jednocześnie pierwsza uniseksowa, czyli dla obu płci, kolekcja dostępna w sieci.
Najnowsza kolekcja Kubota dla Biedronki zawiera nie tylko klapki, ale także ubrania i akcesoria z logo Kubota. W kolekcji dominują wakacyjne kolory, m.in. lawendowy, pomarańczowy czy beżowy.
Kubota w Biedronce. Poznaj asortyment i ceny
Na półkach sklepów Biedronka klienci znajdą bluzy unisex ze ściąganym kapturem (99 zł za sztukę), T-shirty unisex (49,99 zł za sztukę) oraz szorty damskie lub męskie (49,99 zł za sztukę).
Pełnego looku dopełnią popularne kapelusze typu bucket w cenie 39,99 zł za sztukę oraz saszetka w cenie 39,99 zł za sztukę, dostępne tylko w wybranych sklepach sieci Biedronka.
Oferta Kuboty nie byłaby jednak pełna bez kultowych, ponadczasowych klapków, które klienci będą mogli kupić już za 34,99 zł za parę.
Ta promocja jest absolutnie wyjątkowa z dwóch powodów. Jest to pierwsza akcja z siecią Biedronka dotycząca odzieży, a ponadto jest to kolekcja unisexowa. Biorąc pod uwagę skalę promocji, mam nadzieję, że ta akcja jeszcze bardziej rozpropaguje ideę unisexu w naszym kraju
- mówi Alina Sztoch, prezeska i wspólniczka Kuboty.
Dla wszystkich tych, którzy chcieliby uzupełnić swoją garderobę w ubrania dla prawdziwych fanów Biedronki, sieć przygotowała także nie lada gratkę – promocję 2+1 gratis.
Oferta jest skierowana do posiadaczy karty Moja Biedronka – wystarczy zakupić min. 2 produkty z kolekcji Fan Collection, a trzeci najtańszy będzie gratis. Rabat zostaje naliczony przy kasie, a promocja trwa od poniedziałku 18 lipca do środy 20 lipca.
Netto też ma promocje
Walka o klienta w okresie wakacji, inflacji i drożyzny to nie przelewki. Biedronka nie jest jedyną siecią, która przygotował na ten tydzień ciekawą ofertę i promocje.
W dniach 18-20 lipca Netto szykuje prawdziwą gratkę dla wszystkich miłośników polowania na cenowe okazje. W dyskontach sieci, w ciągu trzech dni wyprzedaży, będzie można kupić wszystkie artykuły przemysłowe 30 proc. taniej.
Narzędzia dla majsterkowiczów, przybory dla pasjonatów gotowania i domatorów, sprzęt do pielęgnacji ogrodów dla tych, którzy mają swój skrawek zieleni, a także zabawki i akcesoria dla zwierzaków domowych.
W wielkiej wyprzedaży Netto każdy znajdzie coś dla siebie i na tym skorzysta. Zwłaszcza, że ceny będą niższe od tych regularnych aż o 30 proc.
Rabat będzie naliczany przy kasie. Aby sprawdzić ceny produktów w promocji jeszcze przed udaniem się do kasy, należy skorzystać z czytników cen znajdujących się w sklepach. Akcją objęte są wszystkie sklepy Netto.
Lidl przypomina już o szkole
Lidl przygotował na ten tydzień kilka ciekawych ofert. Co, którzy wolą być przygotowani wcześniej i już myślą o powrocie do szkoły swoich dzieci, mogą kupić w tym tygodniu zeszyty, farby czy przybory szkolne w ramach akcji Powrót do szkoły.
Jeśli komuś doskwierają upały to w ramach promocji Komfort w domu kupić w Lidlu może domowe odświeżacie powietrza.
Z kolei w ramach promocji Łazienka (od)nowa Lidl przygotował promocję ręczników frotte do 30 proc. taniej.