Takie akcje jak Cyfrowe rewolucje lubię najbardziej, a tę konkretną mBankową to już w ogóle. Nie może być inaczej, skoro Przemek Pająk zasiada w jury, a Spider's Web i Bizblog.pl będą na gorąco relacjonować rywalizację firm o dwie nagrody główne po 100 tys. zł każda i między innymi… „szybkie randki” z ekspertami.
Fot. Manuel Alejandro Leon z Pixabay
Start Cyfrowych rewolucji urasta wręcz do rangi symbolu. Kampania rusza zaledwie kilka tygodni po odwołaniu lockdownu, który paradoksalnie ukazał siłę e-commerce'u i przy okazji wyzwolił niesamowity potencjał i kreatywność polskich firm na tym polu.
Pandemia Covid-19 postawiła przed przedsiębiorcami trudne wyzwania, ale paradoksalnie może okazać się też szansą. Nikt nie ma wątpliwości, że coraz większa cyfryzacja życia to nasza przyszłość. Covid tylko przyspieszył ten proces.
– zauważają organizatorzy kampanii i trudno się z nimi nie zgodzić.
Nazwa akcji wyjaśnia prawie wszystko. „Cyfrowe rewolucje: mBank pomaga firmom rozwinąć skrzydła w e-commerce”. Prawie, ponieważ sam konkurs, który jest częścią kampanii społecznej, ma imponujące zaplecze i zapewnia uczestnikom dostęp do ekspertów najwyższej klasy oraz bogatej bazy materiałów edukacyjnych.
Co zyskają uczestnicy Cyfrowych rewolucji?
Na stronie kampanii dostępne będą artykuły eksperckie, webinaria, raporty, a także sylwetki „bohaterów e-transformacji”, którzy skutecznie rozwinęli działalność w e-commerce i teraz chętnie dzielą się swoim cennym doświadczeniem z początkującymi przedsiębiorcami.
W tym celu mBank przygotował cykl spotkań online w postaci webinariów, które ruszą już od lipca i… „szybkich randek” z ekspertami. Chodzi o całkiem nowy format spotkań jeden na jeden, z którego uczestnicy będą mogli skorzystać od sierpnia.
O nagrody o łącznej wartości 300 tys. zł ubiegać się mogą mikro-, małe i średnie firmy o obrotach do 50 mln zł rocznie, które do 22 lipca zarejestrują się na stronie Cyfrowych rewolucji.
Konkurs ma dwie kategorie dla firm o obrotach:
- do 10 mln zł,
- od 10 mln do 50 mln zł.
Narzędzia, szkolenia i wsparcie ekspertów od prawa i podatków
W każdej kategorii do wygrania jest jedna nagroda główna warta 100 tys. zł netto oraz pięć nagród drugiego stopnia o wartości 10 tys. zł netto (łącznie 12 nagród). Zwycięzcy nie otrzymują gotówki, a dostosowane do wielkości przedsiębiorstwa pakiety usług, które ułatwią rozpoczęcie i/lub rozwinięcie e-commerce'u.
Laureaci Cyfrowych rewolucji otrzymają dostęp do:
- narzędzi koniecznych do stworzenia e-sklepu i jego integracji z serwisami zewnętrznymi,
- szkoleń i usług z zakresu e-marketingu oraz budowy marki wraz z budżetem na kliknięcia,
- wsparcia prawnego i księgowego,
- darmowych usług kurierskich.
Dwanaście najlepszych firm zyska również bezcenne wsparcie mentorskie ekspertów i członków jury, w którym oprócz twórcy i szefa Spider's Web Przemka Pająka zasiada w sumie dziesięć osób, w tym Joanna Ceplin, ekspert marketingu online, Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej czy Maciej Żak, współzałożyciel Dirlango.
Partnerem merytorycznym kampanii jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a partnerem konkursu - Mastercard. W kampanię Cyfrowe rewolucje zaangażowały się także : 1koszyk, CashDirector, kancelaria Gessel, Ideo Force, InPost, Lex Secure, mElements, RedCart, Trust Mate, Samito oraz Sky-shop.pl.
W Bizblog.pl już ostrzymy sobie dziennikarskie pazurki w oczekiwaniu na najlepsze Cyfrowe rewolucje.