W piątek Alior Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, a także Bank Pocztowy zmagały się z kilkugodzinnymi problemami z obsługą płatności kartowych i mobilnych.

Aktualizacja:
Około godz. 18. Alior Bank przesłał do redakcji Bizblog.pl informację, że sytuacja została opanowana.
Nie to jest jednak najgorsze, a fakt, że przy każdej kolejnej próbie system blokuje środki na rachunku, choć pojawia się komunikat, że operacja nie może zostać przeprowadzona. Taka blokada może zostać założona nawet na 14 dni.
Ale niektórzy klienci zgłaszają, że problem z transakcjami za pośrednictwem kodów też występuje.
Nie odnotowaliśmy zgłoszeń o problemach z płatnościami BLIK. Przyjrzymy się temu. Przepraszamy za niedogodności i mamy nadzieję, że zmienisz zdanie co do dalszej współpracy z naszym bankiem – odpowiedział Alior.
Problemy mogą też mieć klienci T-Mobile Usługi Bankowe. Na stronie banku pojawił się komunikat: