Boty z Polski wytropią sarkazm w twoim komentarzu. SentiOne wprowadza właśnie nowe funkcje
SentiOne uruchomił nową funkcję analizę Owned Media. Korzystając z niej, firmy mogą zbadać skuteczność działań we wszystkich swoich kanałach mediów społecznościowych. Firma przekonuje, że to pierwsze takie rozwiązanie na rynku.
![Boty z Polski wytropią sarkazm w twoim komentarzu. SentiOne wprowadza nowe funkcje](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fbizblog%2F2021%2F10%2Fsentione-owned-media.jpg&w=1200&q=75)
SentiOne właśnie udostępnił bezpłatnie wszystkim swoim klientom analizę Owned Media. Nowa funkcja da możliwość zbadania efektów działań podjętych dla poszczególnych marek we wszystkich kanałach społecznościowych w jednym miejscu bez konieczności logowania się na różnych platformach. Na razie analiza jest dostępna dla Facebooka i Instagrama, a wkrótce dla Twittera i LinkedIna).
![class="wp-image-1570024" width="580" height="314"](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fbizblog%2F2021%2F10%2Fsentioneownedmedia-analizazasiegow-1024x556.jpg&w=1200&q=75)
SentiOne zapowiada nowe funkcje
Martyna Gostomska, Product Owner w SentiOne, przekonuje, że na rynku brakowało rozwiązania, które pozwalałoby tak sprawnie łączyć social listening (informacje o tym, co na dany temat piszą internauci) z analizą kanałów własnych. Nowa funkcja jest dostępna we wszystkich 75 językach obsługiwanych przez platformę.
I dodaje, że dzięki nowej funkcji klienci będą mogli zyskać odpowiedzi na takie pytania jak:
- „Jak skuteczna była nasza ostatnia kampania marketingowa?”
- „Kto jest naszym klientem docelowym?”
- „Które treści były lepsze?”
- „Jaki jest zysk z naszej reklamy?”
SentiOne zapowiada, że w styczniu pojawią się nowe funkcje, w tym Profil Idealnego Klienta. Na podstawie danych z monitoringu sieci oraz tzw. first party data, czyli informacji o odbiorcach marki na podstawie bazy osób obserwujących ją w kanałach social media, będzie można określić, jakiej płci jest statystyczny klient marki, ile ma lat, skąd pochodzi, w jakim mieście mieszka i jakim językiem się posługuje.
Sztuczna inteligencja wyczulona na sarkazm
SentiOne to polska platforma do monitorowania internetu, która wykorzystuje zaawansowaną sztuczną inteligencję rozpoznającą intencje autorów wypowiedzi z trafnością na poziomie 96 proc. Firma już od dziesięciu lat rozwija sztuczną inteligencję, która obecnie rozumie ludzkie intencje i jest w stanie wskazać towarzyszące im emocje, jak radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm.
Każdego dnia algorytmy SentiOne gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi.