Wyprzedaż ogłoszona w Reserved wywołała burzę w sieci. Pod względem BHI marka nie ma sobie równych
Reserved liderem Brand Health Index, opracowanym przez firmę SentiOne. Wyprzedaż ogłoszona przez markę wywołała lawinę pozytywnych komentarzy w sieci.
SentiOne opracował ranking marek odzieżowych o najwyższym wskaźniku Brand Health Index (BHI). Pierwsze miejsce zajęła marka Reserved. Za nią uplasowały się Answear, Born2be, DeeZee, Domodi, Deichmann i CCC. Pierwszą dziesiątkę zamknęły platformy oferujące ubrania i dodatki marek premium – Modivo, Moliera2.com oraz Gomez.
Brand Health Index bierze pod uwagę stosunek liczby pozytywnych i negatywnych wzmianek na temat marki, zmiany trendów, czyli zestawienie hasztagów najbardziej popularnych, zyskujących popularność lub ją tracących.
Pod względem liczby wzmianek najwyższą pozycję zajęło Domodi (44,6 tys.), drugą DeeZee (37,3 tys.), a trzecią Reserved (18 tys.).
SentiOne Insights to pierwsza taka usługa na rynku
SentiOne to polska firma specjalizująca się w monitoringu internetu i automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji. Stworzenie Brand Health Index stało się możliwe po wprowadzeniu przez SentiOne nowej funkcji do służącej do monitorowania internetu pod wzmianek na temat konkretnej marki.
Funkcja Insights jest już dostępna dla wszystkich klientów we wszystkich 23 językach obsługiwanych przez SeniOne. Pozwala ona przeanalizować okres od 7 do 30 dni. W następnych miesiącach jej możliwości będą poszerzane o analizę kolejnych wskaźników i innych interwałów czasowych.
Insights oferuje zaawansowaną analizę peaków
Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne, wskazuje, że nowe narzędzie sprawdzi się w sytuacji kryzysu wizerunkowego.
Analizując największe natężenie dyskusji, algorytmy SentiOne automatycznie wykrywają dni z największą liczbą wzmianek we wskazanym okresie i przygotowują szybkie podsumowanie, zawierające informację o ich liczbie, źródłach oraz linki do najpopularniejszych postów lub artykułów.