REKLAMA
  1. bizblog
  2. Biznes

Wyprzedaż ogłoszona w Reserved wywołała burzę w sieci. Pod względem BHI marka nie ma sobie równych

Reserved liderem Brand Health Index, opracowanym przez firmę SentiOne. Wyprzedaż ogłoszona przez markę wywołała lawinę pozytywnych komentarzy w sieci.

13.10.2022
12:03
Wyprzedaż ogłoszona w Reserved wywołała burzę w sieci. Pod względem BHI marka nie ma sobie równych
REKLAMA

SentiOne opracował ranking marek odzieżowych o najwyższym wskaźniku Brand Health Index (BHI). Pierwsze miejsce zajęła marka Reserved. Za nią uplasowały się Answear, Born2be, DeeZee, Domodi, Deichmann i CCC. Pierwszą dziesiątkę zamknęły platformy oferujące ubrania i dodatki marek premium – Modivo, Moliera2.com oraz Gomez.

REKLAMA

Brand Health Index bierze pod uwagę stosunek liczby pozytywnych i negatywnych wzmianek na temat marki, zmiany trendów, czyli zestawienie hasztagów najbardziej popularnych, zyskujących popularność lub ją tracących.

Pod względem liczby wzmianek najwyższą pozycję zajęło Domodi (44,6 tys.), drugą DeeZee (37,3 tys.), a trzecią Reserved (18 tys.).

SentiOne Insights to pierwsza taka usługa na rynku

SentiOne to polska firma specjalizująca się w monitoringu internetu i automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji. Stworzenie Brand Health Index stało się możliwe po wprowadzeniu przez SentiOne nowej funkcji do służącej do monitorowania internetu pod wzmianek na temat konkretnej marki.

Nowa funkcja pomaga zrozumieć, które działania marki powodują największe zaangażowanie i najgorętsze dyskusje jej odbiorców, zorientować się, które tematy są dla nich ważne w danym momencie i jak zmiany wprowadzane w komunikacji marki są postrzegane przez społeczność – wyjaśnia firma.

Funkcja Insights jest już dostępna dla wszystkich klientów we wszystkich 23 językach obsługiwanych przez SeniOne. Pozwala ona przeanalizować okres od 7 do 30 dni. W następnych miesiącach jej możliwości będą poszerzane o analizę kolejnych wskaźników i innych interwałów czasowych.

Insights oferuje zaawansowaną analizę peaków

Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne, wskazuje, że nowe narzędzie sprawdzi się w sytuacji kryzysu wizerunkowego.

Dzięki analizie peaków dowiemy się, co spowodowało kryzys i jaka była jego skala, sprawdzimy, czy rozmowy były skupione w jednym miejscu, czy może rozproszone po różnych platformach. Oczywiście bardziej rozbudowane analizy nadal pozostają dostępne – tłumaczy.

REKLAMA

Analizując największe natężenie dyskusji, algorytmy SentiOne automatycznie wykrywają dni z największą liczbą wzmianek we wskazanym okresie i przygotowują szybkie podsumowanie, zawierające informację o ich liczbie, źródłach oraz linki do najpopularniejszych postów lub artykułów.

Peaki dyskusji w tym obszarze związane są zwykle ze startami wyprzedaży, jak miało to miejsce w przypadku marki Reserved 29 września – wyjaśnia Wojciech Łuszczyński.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA