Każdy klient robiący zakupy w Biedronce wie, że może co tydzień zaopatrzyć się gazetę „Kropka TV”. Teraz wydawca tygodnika, który związany jest z Biedronką od 17 lat, zapowiada zmiany, zarówno w szacie graficznej, zawartości magazynu jak i dnia wydania. Jedyne co pozostaje bez zmian to cena.

Najistotniejsza zmiana dotyczy dnia, w którym tygodnik jest dostępny w sprzedaży. Wcześniej był to poniedziałek, a obecnie każdy piątek. Zmiana pozwoli klientom Biedronki na kupno magazynu przy okazji weekendowych zakupów.
„Kropka TV”. Większa objętość i więcej krzyżówek
„Kropka TV” zwiększyła swoją objętość z 84 do 100 stron oraz liczbę stacji telewizyjnych do 107, uwzględniając również telewizje lokalne. Cena pozostaje bez zmian - 2,99 zł. Tygodnik zyskuje też formułę „3 in 1”, czyli trzech magazynów w cenie jednego. Podzielony został na trzy odrębne sekcje: Telewizja, Porady oraz Rozrywka.
Pod koniec ubiegłego roku czytelnicy w ankiecie wskazali, jakich nowości oczekiwaliby w swoim ulubionym tygodniku. Dlatego między innymi w sekcji „Rozrywka” została zwiększona liczba krzyżówek, sudoku oraz łamigłówek. Pojawiła się też rubryka: „Obiady za 50 złotych na weekend”, w których czytelnicy znajdą przepisy skomponowane z konkretnych produktów dostępnych w Biedronce.
Wzbogacona szata graficzna i kampania reklamowa
Oprócz wzbogacenia samej treści magazynu, wydawca postanowił zmienić również szatę graficzną. Transformacji uległo przede wszystkim logo, które zostało zaprojektowane w taki sposób aby uwzględniało aktualne trendy na rynku. Twarzą okładki najnowszego wydania „Kropki TV” jest Ewa Drzyzga, dziennikarka, która w wywiadzie tygodnia opowiada o pracy w telewizji.
Dodatkowo pojawienie się nowej „Kropki TV” wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa na nośnikach Biedronki oraz w social mediach.