Merlin.pl ma problemy z realizacją zamówień. Klienci wściekli, sklep tłumaczy, co się stało
Merlin.pl, jeden z najstarszych sklepów internetowych w Polsce, ma problemy z realizacją zamówień. Na przesyłkę czeka się zdecydowanie za długo, a czasem nawet na próżno. Reklamacje w celu odzyskania pieniędzy, czy wysyłanie wiadomości z zapytaniami także mijają się z celem, bo często zdarza się, że platforma zwyczajnie na nie nie odpowiada

Po długim braku reakcji na zarzuty użytkowników, prezes zarządu Merlin.pl nareszcie odniosła się do zażaleń klientów, odpowiadając na artykuł Niebezpiecznik.pl, starając się jakoś załagodzić sytuację.
Ciężko jednak usprawiedliwić miesięczne opóźnienia jedynie wzmożonym ruchem w sieci, podczas gdy od dwóch miesięcy panoszy się koronawirus i wszystkie platformy muszą jakoś zmagać się z nagromadzeniem internetowych konsumentów.
Problemy zaczęły się miesiąc temu
W sieci pojawiają się ostrzeżenia i negatywne komentarze od zawiedzionych klientów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami z ostatniego miesiąca.
Serwis nie dostarcza przesyłek, przekłada datę dostawy, nie odpowiada na zapytania i nie zwraca pieniędzy za niezrealizowane zamówienia.
Merlin.pl twierdzi, że to przez majowy weekend
Anna Prymakowska, prezes zarządu Merlin Group, zapewniła w odpowiedzi, że sklep „funkcjonuje bez przeszkód”, a zarówno realizacja zamówień, jak i odpowiedzi na zapytania klientów, są wysyłane najszybciej jak to tylko możliwe.
Zapewniła również, że w ciągu najbliższych dni wszystkie zaległe zamówienia zostaną zrealizowane.