Sampleo zawitało do Polski, dając każdemu spróbowania sił w pisaniu o produktach. Firmom współpracującym z nanoinfluencerami nie zależy tu na mydleniu oczu ich odbiorcom, a na szczerych opiniach rozpowszechnianych w gronie najbliższych

Sampleo umożliwia każdemu, zostanie nanoinfluencerem, lub po prostu testowanie i dzielenie się w social mediach swoimi odczuciami dotyczącymi produktów. Użytkownicy platformy już testują najnowsze smartfony LG, a wszystko to bez konieczności posiadania licznej grupy obserwujących.
Bądź testerem
Niezależnie od liczby obserwujących w mediach społecznościowych, każdy może przetestować produkty wybranych marek. Firmy mogą w ten sposób sprawniej testować nowe produkty i budować wiarygodność marki.
Po zweryfikowaniu złożonych aplikacji użytkownikom wysyłane są produkty testowe i lista zadań do wykonania np. publikacja opinii w mediach społecznościowych. Ta jednak wcale nie musi być pozytywna, ponieważ ambasadorzy nie są do niczego zobowiązani wobec testowanej marki.
Szczera opinia ma znaczenie
W poniedziałek na Sampleo rozpoczęto pierwszą kampanię, w ramach której 50 osób otrzymało najnowsze smartfony LG Velvet.
Jak podkreśla Łukasz Walczak, nanoinfluencerzy mają mniejsze grono odbiorców, ale wśród nich są przeważnie realni znajomi, którzy bardziej ufają ich opiniom. Dodatkowo same treści, które wypuszczają, są częściej szczere, angażujące i ciekawsze głównie dla grona najbliższych rodziny i przyjaciół, w oczach których są wiarygodni.

Źródło: Screen z Sampleo
Platforma skupia na całym świecie ponad 760 tys. ambasadorów różnych firm. Współpracuje z nią wiele znanych marek w tym L’Oréal Paris, Andros i Panzani.
W naszym kraju Sampleo jest obsługiwane przez GetHero, agencję influencer marketingu, na co dzień współpracującą m.in. z popularnymi YouTuberami, takimi jak Karol „Friz” Wiśniewski czy Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń.