Włoski serwis zakupowy Supermercato24 przejął szopi.pl. Szczegółów umowy nie ujawniono, ale jak sugeruje TechCrunch w grę wchodzi mieszana transakcja za akcje i gotówkę

Obie firmy połączyły siły, aby przyspieszyć rozwój ekspansji Supermercato24 w Polsce. Pełna integracja obu platform zostanie ukończona na początku 2020 r. Założyciele Szopi dołączają do zespołu Supermercato24, gdzie będą koncentrować się na rozwoju biznesu – podał Tech-Crunch.
Podający się za lidera pośredników we Włoszech Supermercato24 umożliwia klientom robienie zdalnych zakupów w lokalnych marketach. Zamówienie dostarcza jeszcze tego samego dnia. Za dodatkową opłatą klienci mogą skorzystać z wersji ekspresowej, wtedy zakupy dostarczane są w ciągu godziny.
Supermercato24 działa w 31 włoskich miastach i współpracuje z ponad 20 detalistami, takimi jak Lidl i Carrefour. Na polski serwis włosi zwrócili uwagę z tego samego powodu. Jak podkreśla TechCrunch, kluczowym aktywem szopi.pl jest sieć partnerstw, jaką udało się rozwinąć Polakom, z detalistami działającymi w Polsce, takimi jak Auchan i Carrefour.
Przejęcie jest pierwszym krokiem do międzynarodowej ekspansji firmy, mającym na celu przewodzenie i ekspansję w Europie - zapowiedział TechCrunch, rzecznik Supermercato24.