Lidl Polska podejmuje kolejne działania, aby być liderem wśród pracodawców. Sieć sklepów stara się przyciągać kandydatów zarobkami i benefitami pozapłacowymi. W 2025 r. dyskonter planuje podwyżki wynagrodzeń pracowników sklepów i magazynów. Zapowiada też, że przeznaczy na to wszystko blisko 200 mln zł.
Zespół Lidl Polska liczy aktualnie blisko 29 000 pracowników. Sieć w dalszym ciągu ma zamiar systematycznie zwiększać zatrudnienie. Tylko od marca do końca października firma zatrudniła ponad 2000 osób. W 2025 r. planuje stworzenie nowych miejsc pracy w sklepach, magazynach oraz centrali Lidl Polska, oraz planowane są podwyżki wynagrodzenia dla pracowników.
Od stycznia 2025 r. pracownicy sklepów będą zarabiać od 5250 zł brutto do 6450 zł brutto. Poziom wynagrodzenia jest każdorazowo definiowany w umowie o pracę. Natomiast w przypadku pensji załogi magazynów, po podwyżkach wyniesie ona od 5500 zł brutto do 7200 zł brutto.
Z kolei menedżerowie sklepów mogą liczyć na wynagrodzenie w wysokości od 7850 zł brutto. Co więcej, w Lidl Polska wszystkim menedżerom sklepów przysługuje samochód służbowy. O wysokości podwyżki decyduje zajmowane stanowisko.
Benefity pozapłacowe w Lidlu
Poza wynagrodzeniami Lidl Polska gwarantuje swojej załodze pakiet benefitów pozapłacowych:
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie grupowe i turystyczne,
- karty MultiSport oraz Medicover Sport,
- szkolenia,
- wyprawki dla maluszka oraz pierwszoklasisty,
- bezpłatny program wsparcia psychologa, prawnika i doradcy finansowego.
Firma organizuje również imprezy sportowe dla pracowników. Wprowadzono także dodatkowy benefit, czyli roczne ubezpieczenia NNW dla dzieci i wnuków pracowników, obejmujące nieszczęśliwe wypadki do 25 r.ż.
Dzięki temu zabezpieczeniu, w razie nieszczęśliwego wypadku, koszty leczenia, rehabilitacji oraz inne wydatki medyczne nie stanowią już takiego obciążenia finansowego dla rodzin pracowników - podaje sieć sklepów.
Więcej wiadomości na temat zakupów można przeczytać poniżej:
Akcja promocyjna aplikacji Lidl Plus
W grudniu, który jest szczególnie pracowitym miesiącem dla branży handlowej, Lidl Polska zaprosił swoich pracowników do wzięcia udziału w kolejnej odsłonie akcji promocyjnej aplikacji Lidl Plus, w ramach której pracownicy otrzymują kupony rabatowe o łącznej wartości 1000 zł na zakupy w sklepach Lidl Polska.
Promocja skierowana jest do pracowników oraz współpracowników, a także osób zatrudnionych przez niektórych kontrahentów. Celem akcji jest dotarcie z aplikacją do jak najszerszego grona użytkowników – uczestnicy będą więc mogli zaprosić do udziału dowolnie wybrane osoby, w tym swoich bliskich i znajomych - informuje dyskonter.
I zapewnia, że ponadto z okazji Świąt Bożego Narodzenia Lidl Polska przygotował łącznie ponad 22 tys. paczek dla najmłodszych, czyli wszystkich dzieci pracowników do 13 r.ż. Pakiety są zróżnicowane w zależności od wieku dzieci.
Lidl Polska zachęca wszystkich kandydatów do zapoznania się z ofertami pracy oraz aplikowania za pośrednictwem strony www.kariera.lidl.pl.