REKLAMA

Awaria w mBanku. Wszystko leży. Nie zalogujesz się, nie wyślesz przelewu

Od paru godzin klienci mBanku klną na czym świat stoi, bo stracili dostęp do swojej bankowości internetowej. Aplikacja mobilna też kuleje, informując, że nie może połączyć się z internetem.

Awaria mBanku: nie można zalogować się do bankowości internetowej. Leży też aplikacja mobilna
REKLAMA

Fot. JB/Bizblog.pl

REKLAMA

Klienci mBanku informują, że od paru godzin mają olbrzymie kłopoty z zalogowaniem się do swojej bankowości internetowej. Nie można też zlecić przelewu ani płatności typu BLIK.

Bizblog.pl poleca:

Jeśli ktoś chce się poratować aplikacją mobilną mBanku, także próżny trud. Awaria najwidoczniej też tutaj dotarła, bo aplikacja uparcie informuje o kłopotach z połączeniem z internetem i nikogo nie przepuszcza. Nie działa też autoryzacja mobilna.

Rzeczywiście, mamy informacje o problemach z mobilną autoryzacją. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tej awarii. Klienci mający kłopot z mobilną autoryzacją proszeni są o dokonywanie tego za pomocą SMS-ów

- mówi w rozmowie z Bizblog.pl Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku.

Nie tylko mobilna autoryzacja

Wszystko wskazuje na to, że awaria dotyczy chyba wszystkim systemów bankowości mBanku, a nie tylko mobilnej autoryzacji. Bankowcy zbierają teraz wszystkie sygnały i mają jeszcze raz wszystko sprawdzić. 

Ani na stronie mBanku, ani na jego profilach społecznościowych nie zamieszczono dotąd żadnej informacji dla klientów banku, którzy mają problemy z obsługą swojego konta. Na facebookwym profilu banku pod starszymi wpisami pojawiły się już komentarze niezadowolonych użytkowników, ale reakcje pracowników są albo niemrawe, albo żadne.

REKLAMA
 class="wp-image-986315"

Awarie w bankach się zdarzają, ale dzisiejsza jest wyjątkowo uciążliwa dla tysięcy przedsiębiorców, którzy na koniec miesiąca dokonują ważnych rozliczeń, na przykład z pracownikami.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA