Od paru godzin klienci mBanku klną na czym świat stoi, bo stracili dostęp do swojej bankowości internetowej. Aplikacja mobilna też kuleje, informując, że nie może połączyć się z internetem.
Fot. JB/Bizblog.pl
Klienci mBanku informują, że od paru godzin mają olbrzymie kłopoty z zalogowaniem się do swojej bankowości internetowej. Nie można też zlecić przelewu ani płatności typu BLIK.
Bizblog.pl poleca:
Jeśli ktoś chce się poratować aplikacją mobilną mBanku, także próżny trud. Awaria najwidoczniej też tutaj dotarła, bo aplikacja uparcie informuje o kłopotach z połączeniem z internetem i nikogo nie przepuszcza. Nie działa też autoryzacja mobilna.
Rzeczywiście, mamy informacje o problemach z mobilną autoryzacją. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tej awarii. Klienci mający kłopot z mobilną autoryzacją proszeni są o dokonywanie tego za pomocą SMS-ów
- mówi w rozmowie z Bizblog.pl Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku.
Nie tylko mobilna autoryzacja
Wszystko wskazuje na to, że awaria dotyczy chyba wszystkim systemów bankowości mBanku, a nie tylko mobilnej autoryzacji. Bankowcy zbierają teraz wszystkie sygnały i mają jeszcze raz wszystko sprawdzić.
Ani na stronie mBanku, ani na jego profilach społecznościowych nie zamieszczono dotąd żadnej informacji dla klientów banku, którzy mają problemy z obsługą swojego konta. Na facebookwym profilu banku pod starszymi wpisami pojawiły się już komentarze niezadowolonych użytkowników, ale reakcje pracowników są albo niemrawe, albo żadne.
Awarie w bankach się zdarzają, ale dzisiejsza jest wyjątkowo uciążliwa dla tysięcy przedsiębiorców, którzy na koniec miesiąca dokonują ważnych rozliczeń, na przykład z pracownikami.