REKLAMA

Niedługo otworzysz lodówkę, a tam Żabka. Sieć testuje kolejny format sklepu

Żabka uruchomiła swój pierwszy sklep na stacji paliw. Wybór padł jedną z trzech samoobsługowych stacji lokalnej sieci Rakieta w Wielkopolsce. Na razie sklep jest określany przez Żabkę mianem projektu pilotażowego, ale wiele wskazuje na to, że wkrótce zaroi się od zielonych szyldów na stacjach w całej Polsce. To już kolejny format sklepów, które wprowadza największa franczyzowa sieć w Polsce.

Żabka na stacji. Sieć sklepów wprowadziła kolejny format
REKLAMA

Pierwsza Żabka na stacji benzynowej znajduje się we wsi Krosno w województwie wielkopolskim. Sieć zaznacza, że oferta produktowa tego sklepu została odpowiednio dostosowana do tego formatu. Nie zabraknie hot dogów czy pysznej kawy na wynos ani produktów motoryzacyjnych – wskazuje Żabka Polska.

REKLAMA

To kolejny format uruchomiony przez sieć, która przez lata ograniczała się do małych, tradycyjnych sklepów typu convenience. Uruchomienie pierwszej, pilotażowej Żabki na stacji benzynowej to kolejny krok w kierunku zapewnienia klientom jak największego komfortu zakupów, a franczyzobiorcom unikalnych lokalizacji, generujących dużą liczbę klientów i odpowiednie obroty – mówi Tomasz Suchański, prezes Grupy Żabka. 

Jak przypomina Suchański, sieć już od kilku lat na czas wakacji stawia nad Bałtykiem sklepy sezonowe, a w tym roku uruchomiła mobilną Żabkę obecną na koncertach i targach. W kilku miastach funkcjonują też całkowicie bezobsługowe sklepy Żappka Store. Sieć Żabka liczy już ponad 7,6 tys. sklepów prowadzonych przez armię 6 tys. franczyzobiorców.

Stacja, na której Żabka otwiera swój pierwszy sklep, należy do mało jeszcze znanej sieci Rakieta. Firma informuje, że stacje powstają na zagospodarowanych terenach, a ich właścicielem jest firma Automotive Fuels Services. Stacja, na której stanęła Żabka, jest bezobsługowa, ale Rakieta stawia także na stacje z obsługą.

REKLAMA

Z wypowiedzi przedstawicieli Żabki nie wynika jasno, czy wkrótce możemy spodziewać się kolejnych sklepów na stacjach. Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego nieustannie pracujemy nad tym, by były one jak najefektywniejsze i spełniały ich oczekiwania – mówi tajemniczo Waldemar Lisiewicz, dyrektor ekspansji Żabka Polska. Rakieta to stacje bezobsługowe, lokalne, które w naturalny sposób mogą być ofertowo uzupełnione przez Żabki – dodaje.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA