REKLAMA

Nowy pomysł InPostu robi robotę. Może być hitem nie tylko w Polsce

Właściciele sklepów internetowych będą teraz mogli znacznie łatwiej integrować InPost Pay w swoich witrynach. Rozwiązanie trafiło na dwie kolejne platformy sklepowe: IdoSell i AtomStore, należące do grupy IAI. Integracja rozwiązania checkout ma ułatwić proces zakupowy i przełożyć się na zwiększenie konwersji i zminimalizowanie liczby porzuconych koszyków.

Nowy pomysł InPostu robi robotę. Może być hitem nie tylko w Polsce
REKLAMA

Usługa InPost Pay staje się integralną częścią wygodnych, szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych. Mamy nadzieję, że to kolejny krok w doskonaleniu procesu transakcji online, ukierunkowany na efektywne, elastyczne i zgodne z najnowszymi wymaganiami klientów, zakupy w branży e-commerce - mówi Szymon Wałach, VP ds. Digital i Strategii InPost.

REKLAMA

Proces opłacenie zamówienia i wybór sposobu dostarczenia towaru staje się coraz szybszy. W IdoSell ogranicza się już tylko do jednego kliknięcia (express checkout).

Więcej wiadomości o planach InPostu

Rozwiązanie wpasuje się w potrzeby klientów mobilnych

Mniejszy ekran oznacza konieczność uproszczenia interfejsu. A im mniej kroków musi wykonać kupujący, tym większe prawdopodobieństwo, że dokończy zakupy. Ponadto wprowadzenie InPost Pay to ułatwienie dla ponad 11 mln użytkowników aplikacji InPost Mobile.

Naszym celem w AtomStore jest tworzenie nowoczesnego doświadczenia zakupowego, które spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających – zaznacza Łukasz, Plutecki, CEO AtomStore.

Z InPost Pay mogą dziś korzystać kupujący w takich sklepach jak Komputronik, Ochnik, Insight, gego, Redstar czy inBag. Kupujący mogą płacić Blikiem, Apple Pay, Google Pay, kartą płatniczą i przelewem bankowym.

Strategia podboju rynku przez InPost zakłada partnerstwa nie tylko z dostawcami technologii e-commerce, ale również z platformami. Polska firma współpracuje m.in. z Vinted, czyli litewskim liderem sprzedaży odzieży używanej.

REKLAMA

InPost dobija do miliarda przesyłek

W 2023 roku firma obsłużyła 892,1 mln przesyłek. Polska spółka jest obecna w dziewięciu krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia), gdzie współpracuje z 40 tys. e-sprzedawców. W 2021 roku InPost kupił francuskiego giganta logistycznego Mondial Relay, a dwa lata później 30 proc. udziału i praw głosów w Menzies Distribution Group Limited, działającą na Wyspach Brytyjskich. Od trzech lat InPost jest też notowany na amsterdamskiej giełdzie Euronext.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA