REKLAMA
  1. bizblog
  2. Biznes
  3. Zakupy

Lidl zakasował konkurencję. Tego nie ma w żadnym innym sklepie

Lidl Polska będzie sprzedawał w swoich sklepach dietę pudełkową marki Body Chief. W różnych sklepach możemy znaleźć całą gamę gotowych posiłków, jednak żadna z sieci do tej pory skutecznie nie wprowadziła do swojej oferty dietetycznych „pudełek”, choć niektórzy mieli ku temu zakusy.

09.02.2024
17:07
Lidl zakasował konkurencję. Tego nie ma w żadnym innym sklepie
REKLAMA

Plany związane z abonamentem na posiłki snuła w ubiegłym roku Żabka. Wcześniejszy pomysł z kawonamentem (czyli kawą w abonamencie) wypalił, więc sieć chciała do swojej oferty dorzucić podobną, ale na gotowe dania. Do wyboru miały być śniadania, obiady i kolacje, albo od razu wszystkie trzy posiłki, które klienci mieli odbierać osobiście w wybranym sklepie należącym do sieci. Co ciekawe, choć do Grupy Żabka należą dwa podmioty, które wydawałoby się, że mogłyby być samograjem nowego pomysłu, czyli Maczfit, który w 2022 r. dostarczył swoim klientom 20 mln posiłków w ramach cateringu dietetycznego, oraz Dietly.pl - porównywarka 400 różnych diet pudełkowych dostępnych na rynku i marketplace do ich zakupu, nie zostały włączone do planu sprzedaży pudełek. Bowiem plan Żabki zakładał, że pudełka nie będą zawierać fit dań skomponowanych przez dietetyka, ale zapakowane obiadki, które dobrze znamy z jej półek, jak Tomcio Paluch, Szamamm czy Dobra Karma oraz także inne ciepłe posiłki, jak hot dogi, panini czy kebaby. Na razie jednak sprawa ucichła.

REKLAMA

Wygląda więc na to, że Lidl wchodzi jako pionier na polski rynek diet pudełkowych, który pod koniec 2023 r. (według analiz Nice To Fit You) wart był już ponad 3 mld zł i ma wciąż dynamicznie rosnąć.

Lidl Polska łączy siły z Body Chief

Lidl Polska testuje już nowy koncept. Na razie catering dietetyczny od Body Chief będzie dostarczany do wybranych sklepów sieci w Warszawie, Poznaniu oraz Swarzędzu.

Bacznie przyglądamy się trendom i tematyce zdrowego odżywiania. Rozwijamy ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience. Współpraca z marką Body Chief pozwoli na dotarcie do nowych odbiorców, ale także zwiększy atrakcyjność oferty gotowych do spożycia dań oraz będzie promocją zdrowego stylu życia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate of Communications and CSR w Lidl Polska.

Z kolei Wojciech Bławat, dyrektor operacyjny Body Chief, wyjaśnia, że świeże dania będą dostarczane codziennie do wybranych sklepów.

Marka Body Chief zadbała o to, by klienci mogli skomponować zestaw dietetycznych dań na cały dzień lub wybrać pojedyncze posiłki. Atrakcyjne, codziennie zmieniające się menu to koncept doskonale znany w kategorii cateringu dietetycznego, lecz jest zdecydowanie nowością dla wielu konsumentów na co dzień korzystających z oferty dań kategorii convenience – dodaje Wojciech Bławat.

Więcej o cateringu przeczytasz na Bibzlog.pl:

Dietetyczny catering z Lidla

W jaki sposób klienci będą mogli skorzystać z cateringu dietetycznego w Lidlu? W wybranych sklepach należących do dyskontera pojawią się posiłki przygotowane przez Body Chief.

Lidl Polska i Body Chief łączą siły
REKLAMA

Posiłki zostały podzielone na kategorie i obejmują: śniadania, II śniadania, obiady, kolacje i desery. Dzięki temu konsumenci dostosują zakupy do indywidualnych potrzeb i upodobań - podaje biuro prasowe Lidl Polska.

I wskazuje na przykładowe dania: rillettes z łososiem, kaparami i zielonym ogórkiem, kanapka z pastą z  kurczaka i ogórkiem kiszonym czy wegańskie curry z ciecierzycą, fasolką szparagową i ryżem basmati.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA