Żabka wprowadza nowość dla swoich klientów. Jest to marka własna Good Mood. Linia słodkich i egzotycznych przekąsek z „uśmiechniętymi oczami” wyróżnia się na półce, a wyroby z kakao posiadają certyfikat Rainforest Alliance.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie klientów na wysokiej jakości marki własne, sieć Żabka wprowadza na rynek nową linię produktów pod nazwą Good Mood. Początkowa oferta obejmuje szeroką gamę słodkich i egzotycznych przekąsek, a wszystkie wyroby z kakao posiadają certyfikat Rainforest Alliance, potwierdzający ich zrównoważone pochodzenie.
Nowa marka własna w Żabce z certyfikatem Rainforest Alliance
Markę łatwo rozpoznać dzięki żółtym opakowaniom i umieszczonym na nich śmiejącym się oczom, przypominającym radosne emotikony. Na początek w ofercie znalazły się:
- egzotyczne smoothie o smakach mango–marakuja oraz ananas–kokos,
- chrupiące wafle czekoladowe DOUBLE CACAO i w wersji powiększonej MAXXXI,
- delikatne croissanty z owocowymi nadzieniami,
- ciasteczka maślane oraz wypełnione wiśniowym i jabłkowym nadzieniem,
- czekolada mleczna i biała, również w wersji bąbelkowej
Już niebawem pojawią się również produkty w wersji orzechowej czy czekoladowej. Wszystkie wyroby z kakao mają certyfikat Rainforest Alliance, co potwierdza, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw i powstają z poszanowaniem środowiska.
Klienci coraz częściej wybierają marki własne, poszukując dobrej jakości w atrakcyjnej cenie. Nasza nowa marka Good Mood idealnie wpisuje się w ten trend. Po raz kolejny udowadniamy, że marka własna nie musi być odtwórcza, ale może angażować swoim unikatowym brandingiem i oryginalnymi aktywacjami – twierdzi Jan Kisielewski, Brand & Innovation Director w Żabka Polska.
Zapewnia też, że zależy im by produkty Good Mood od pierwszego spojrzenia wywoływały uśmiech.
Stąd radosne oczy, które zaczepnie na nas patrzą z każdego opakowania. Czekolady, ciastka czy smoothie to pyszne propozycje zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, którzy chcą sięgnąć po przyjemnościową przekąskę. Będziemy rozwijać markę Good Mood, poszerzając jej asortyment o nowe produkty z uwielbianych przez naszych klientów kategorii – komentuje Jan Kisielewski.
Design i kolor wyróżniają produkty na sklepowej półce
Żabka podaje, że każdy produkt Good Mood ożywa dzięki doklejonym oczom, które nadają mu indywidualny charakter.
Przyciągają wzrok, a jednocześnie można je wykorzystać w materiałach marketingowych na przykład na ekranach w sklepie. W połączeniu z wyrazistym żółtym tłem zabieg ten sprawia, że produkty wyróżniają się na półce i tworzą spójny, rozpoznawalny wizerunek marki – zauważa Kisielewski.
Produkty Good Mood promowane są w sklepach za pomocą oznaczników i ekranów Digital Signage oraz w kanałach własnych Żabki: w aplikacji mobilnej, na stronie WWW i w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku i TikToku.
Więcej o ofercie Żabki i promocjach w sieci: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/.
Więcej wiadomości na temat zakupów można przeczytać poniżej:







































