Revolut wprowadza nową usługę. Kolory tak dają po oczach, że tylko jedna grupa może z niej skorzystać
Revolut odświeża swoją ofertę dla osób poniżej 18. roku życia. Nowa kolorystyka i dedykowane funkcje mają przyciągnąć młodych do fintechu, który na całym świecie ma już ponad 1,6 mln małoletnich użytkowników.
W Polsce z Revolut Junior, jak usługa nazywała się do tej pory, korzysta blisko 100 tys. osób.
Revolut <18 w skrócie:
- Połączone z kontem rodzica lub opiekuna, który może zarządzać środkami,
- Możliwość otrzymania darmowej karty i jej personalizacji (tekst, emoji i rysunki),
- “Revolut me!” - możliwość darmowego otrzymywania i przesyłania błyskawicznych przelewów,
Revolut podkreśla, że oswajanie młodych z zarządzaniem finansami pomaga w budowaniu zdrowych nawyków związanych z pieniędzmi. Zwłaszcza że odbywa się pod okiem rodzica lub opiekuna.
Dorośli mogą przelewać środki na konta młodych w ramach harmonogramu wypłaty kieszonkowego i śledzić ich wydatki. Dostają również powiadomienie za każdym razem, kiedy użyta zostaje karta.
Młodzi zaprojektują własną kartę bezpośrednio w aplikacji
Konto dla młodych w Revolucie może być bezpłatne, ale tylko jeśli ograniczymy się do jednego. W planie Plus i Premium dorośli podepną do swojej aplikacji dwa konta, w planie Premium już pięć. Ile trzeba zapłacić za każdy z abonamentów?
- Standard - darmowy,
- Plus - 14,99 zł miesięcznie,
- Premium - 29,99 zł miesięcznie
- Metal - 49,99 zł miesięcznie
Odświeżenie oferty wydaje się zabiegiem czysto marketingowym. Nowa kolorystyka ma przyciągać wzrok, ale już udogodnienia, jak personalizacja karty, są dostępne u konkurentów od dawna. Szybkie przelewy pomiędzy użytkownikami aplikacji również nie są niczym nowym.