Biedronka rozpoczyna współpracę z Uber Eats, proponując zakupy w cenach jak ze sklepu stacjonarnego i z dostawą nawet w 30 minut. Pilotaż już działa w wybranych dzielnicach Warszawy, Krakowa i Poznania. Do końca 2025 roku usługa obejmie 15 aglomeracji.

Według dyskontera najważniejsze dla klientów pozostaje niezmienne, czyli ceny. Produkty dostępne w aplikacji Uber Eats kosztują dokładnie tyle samo, ile w sklepach stacjonarnych Biedronki. Dzięki temu użytkownicy mogą liczyć na tę samą jakość, świeżość i niskie ceny, z dostawą pod same drzwi.
Widzimy rosnące zainteresowanie Polaków możliwością szybkich i wygodnych zakupów spożywczych online, dlatego chcemy, aby jak największa liczba konsumentów mogła korzystać z tej opcji za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji - mówi Paweł Żelazko, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.
I z ogromną satysfakcją ogłasza rozpoczęcie współpracy z Uber Eats, jedną z wiodących platform do zamawiania produktów spożywczych w Polsce.
Dzięki temu partnerstwu jeszcze więcej osób będzie mogło kupować produkty wysokiej jakości, w najniższych cenach, prosto z naszych sklepów. Współpraca z Uber Eats to kolejny etap w rozwoju oferty online Biedronki, pokazujący, że konsekwentnie wykorzystujemy nowe technologie, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów - twierdzi Paweł Żelazko.
Pilotaż dostaw z Biedronki przez Uber Eats już w największych miastach
Pilotaż usługi wystartował już w wybranych lokalizacjach, aby jak najlepiej dopracować cały proces i zapewnić klientom pełen komfort korzystania z dostaw realizowanych za pośrednictwem Uber Eats.
Mieszkańcy Warszawy mogą już korzystać z usługi na terenie Mokotowa, natomiast w Krakowie obejmuje ona centrum miasta oraz Kazimierz. W Poznaniu usługa dostępna jest w obrębie dzielnic Łacina i Grunwald. Jeszcze w tym roku usługa zostanie uruchomiona w Katowicach.
Do końca 2025 roku do programu zostanie włączonych około 20 sklepów, a wkrótce liczba ta wzrośnie do około 40 placówek w piętnastu największych aglomeracjach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy, Lublinie, Szczecinie, Olsztynie, Gdyni, Białymstoku, Rzeszowie, Toruniu oraz Katowicach - informuje Biedronka.
Docelowo usługa będzie dostępna wszędzie tam, gdzie działa Uber Eats. W pierwszej połowie 2026 roku planowane jest uruchomienie nawet kilkuset sklepów w całej Polsce. Co więcej, subskrybenci Uber One już teraz mogą składać zamówienia z dostawą za 0 zł. Każdy ze sklepów biorących udział w projekcie został odpowiednio przygotowany, aby sprawnie obsługiwać zarówno klientów stacjonarnych, jak i zamówienia online.
Więcej wiadomości na temat zakupów można przeczytać poniżej:
Zakupy z bezpłatną dostawą bez wychodzenia z domu
Krzysztof Witkowski, Menadżer działu Retail Uber Eats Polska zapewnia, że Współpraca z Biedronką jest odpowiedzią na dynamiczną zmianę nawyków zakupowych Polaków. Klienci oczekują dziś nie tylko najlepszych cen, ale także bezkompromisowej wygody i oszczędności czasu.
Dzięki temu partnerstwu, zakupy w największej sieci dyskontowej, które dotychczas wymagały osobistej wizyty, stają się bezproblemowe i dostępne w zasięgu ręki. To kolejny krok w naszej misji, aby zaoferować użytkownikom Uber Eats pełną swobodę w zarządzaniu swoim czasem i codziennymi potrzebami - tłumaczy Krzysztof Witkowski.
Według niego konsumenci coraz częściej poszukują prostych i wygodnych rozwiązań, które pozwalają zaoszczędzić czas. Ponadto, zakupy online stały się dziś czymś więcej niż tylko sposobem na szybkie uzupełnienie brakującego produktu i coraz częściej obejmują pełny, zróżnicowany koszyk. Korzystają z nich już nie tylko młodsi, bardziej zapracowani odbiorcy, lecz także osoby czasowo unieruchomione czy seniorzy, dla których dźwiganie ciężkich zakupów stanowi wyzwanie.
Glovo było pierwsze
Współpraca Biedronki z Glovo rozpoczęła się w 2020 roku i była jednym z pierwszych kroków dyskontera w stronę szybkich dostaw zakupów spożywczych realizowanych przez zewnętrzną platformę. Na starcie usługa obejmowała wybrane miasta średniej wielkości, m.in. Płock, Rzeszów, Bydgoszcz, Toruń, Olsztyn i Lublin. Model opierał się na realizacji zamówień bezpośrednio z wybranych sklepów sieci, z ograniczonym asortymentem produktów pierwszej potrzeby. Rok później współpraca weszła w nową fazę – Biedronka i Glovo uruchomiły projekt BIEK, czyli ultraszybką dostawę z mikrocentrów dystrybucyjnych, początkowo w największych aglomeracjach, takich jak Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Poznań i Łódź. Był to wyraźny sygnał, że sieć testuje różne formaty e-commerce, bez budowania własnej infrastruktury logistycznej.
W kolejnych latach zasięg współpracy był systematycznie rozszerzany. Do 2022 roku zakupy z Biedronki za pośrednictwem Glovo były dostępne już w ponad 100 miastach w Polsce, co uczyniło ten kanał jednym z największych projektów quick commerce w krajowym handlu spożywczym. Obecnie usługa funkcjonuje w większości dużych i średnich ośrodków miejskich, w tym m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy czy Olsztynie – zazwyczaj w wybranych strefach miast i z ograniczonym asortymentem. Model oparty na Glovo pozwala Biedronce odpowiadać na popyt na szybkie, impulsywne zakupy z dostawą „tu i teraz”, jednocześnie ograniczając ryzyka i koszty związane z prowadzeniem własnego sklepu internetowego i floty kurierskiej.







































