To gratka dla amatorów zagranicznych produktów spożywczych, słodyczy z całego świata, czy różnych smaków popularnych napojów gazowych, których do tej pory na próżno było szukać w sklepach stacjonarnych w Polsce. Ale właśnie się to zmieniło, bo Carrefour Polska otworzył w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie nowy koncept handlowy pod nazwą C4NDYLAND. Co dokładnie będzie można tak kupić?
Wartość światowego rynku słodyczy została wyceniona w 2022 r. na 113,6 mld dol. - wynika z analizy Euromonitora. Eksperci szacują, że rynek ten będzie rósł i na przestrzeni lat 2022-2028 można spodziewać się nawet 50-proc. wzrostu. A w Polsce? Jesteśmy jednym z największych rynków czekolady w Europie Środowo-Wschodniej, a słodycze i produkty żywnościowe z odległych krajów szybko zyskują u nas na popularności.
Polacy łasi na nowe smaki
Zainteresowanie nietypowymi słodyczami, jak i przysmakami z różnych stron świata podobno jest tak ogromne w naszym kraju, że Carrefour Polska postanowił wyjść na przeciw łakomym podniebieniom Polaków i ich eksperymentom kulinarnym. I w ten sposób powstała strefa store-in-store o nazwie C4NDYLAND.
Klienci znajdą tam m.in. produkty z Azji czy USA. Np. duży wybór popcornów, nowe smaki popularnych napojów gazowanych, znane na tiktoku duże strzelające żelki czy produkty marki Samyang ze znanymi Buldakami na czele. Z kolei w strefie „challenge” będą mieli możliwość nabycia produktów bardzo ostrych, słonych lub kwaśnych. W kolejnej strefie #CrazyFood znaleźć można odniesienia do modnych w mediach społecznościowych jedzeniowych „challengy”.
Więcej o żywności przeczytasz na Bizblog.pl:
Tysiąc nietypowych smaków dla pokolenia Y i Z
W ramach nowego konceptu C4NDYLAND w sklepie Carrefour znajdzie się ok. tysiąc nietypowych produktów i smaków z różnych stron świata w modelu store-in-store. Ale w sumie zagranicznych produktów jest więcej.
Strefa C4NDYLAND zlokalizowana w centrum handlowym Westfield Arkadia to rozwinięcie naszego konceptu Kuchni Świata, w którym oferujemy już łącznie ponad trzy tysiące produktów z kilkunastu krajów na świecie i który dostępny jest w naszej ofercie na stałe. To wprost odpowiedź na potrzeby klientów z pokolenia Y, Z i młodszych, którzy wyznaczają trendy, szukając zagranicznych słodyczy i przekąsek dostępnych od ręki tu i teraz. Chcemy być liderem tego typu asortymentu w Polsce - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Rozwoju Działu Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
W najbliższych tygodniach strefy C4NDYLAND pojawią się w sklepach Carrefour w kolejnych miastach w całej Polsce.
Pod szyldem Carrefour Polska działa w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. W 2022 r. spółka wygenerowała w Polsce przychody na poziomie 9,82 mld zł i zysk netto w wysokości 276,6 mln zł.
W sumie na całym świecie Carrefour posiada około 13 tysięcy sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 mld euro. Grupa liczy ponad 320 tys. pracowników.