REKLAMA

Na sklepowych półkach jest już nowa pepsi. Polska poligonem giganta

Już w zeszłym roku Pepsi zapowiadała zmianę nazwy oraz logo Pepsi Max. Początek roku to dla Pepsi stopniowe wywiązywanie się zeszłorocznych założeń, dlatego na półkach sklepowych pojawiają się produkty w nowych. Firma zapewnia, że skład napojów nie uległ zmianie.

Na sklepowych półkach jest już nowa pepsi. Polska poligonem giganta
REKLAMA

Jak podaje Pepsi, nowa grafika jest dynamiczna, wyróżnia się odważną czcionką, charakterystycznym, pulsującym tłem i żywą paletą kolorów. Równolegle do punktów sprzedaży dostarczana jest Pepsi Zero Cukru, czyli nowa odsłona Pepsi Max.

REKLAMA

Na rynku pojawiło się już nowe logo

Nowy branding Pepsi jest coraz bardziej widoczny na rynku. Nowe logo można zobaczyć na butelkach, puszkach, nalewakach, lodówkach oraz dystrybutorach napoju i we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem.

Według koncernu wzrok przyciągają efekty graficzne wprowadzające do identyfikacji wizualnej Pepsi element ruchu i animacji. Tak skonstruowany projekt ma wyrażać wartości Pepsi ‒ "dobrą zabawę i radość bez ograniczeń".

W ślad za postępującą digitalizacją rynku zmiana umożliwi marce sprawne poruszanie się między przestrzenią fizyczną i cyfrową, od półek sklepowych po rzeczywistość wirtualną. Wyrazista czcionka i nowoczesny design podkreślają otwartość Pepsi na wszystkie pokolenia konsumentów – mówi Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Więcej wiadomości o napojach gazowanych można przeczytać poniżej:

Pepsi Zero Cukru zamiast Pepsi Max

Firma przekonuje, że nowa grafika pozwala na jeszcze większą kreatywność w angażowaniu partnerów i konsumentów do interakcji z marką.

REKLAMA

Polscy konsumenci mogą kupić już napoje Pepsi Zero Cukru, które zastąpią Pepsi Max, zachowując jej recepturę. W ciągu najbliższych kilku tygodni wszystkie stare opakowania, zostaną stopniowo zastąpione nowymi ‒ dodaje Ania Piekarska.

Pepsi Max zmieniła nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, który ma na celu zwiększenie przejrzystości w ofercie. Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, na którym wprowadzono zmiany. Globalnie proces ten zakończy się w bieżącym roku.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA