REKLAMA

Reserved idzie za ciosem. Po Londynie zaczyna podbijać Włochy

Pierwszy salon Reserved został właśnie otwarty w Mediolanie, a w planach jest uruchomienie sklepów innych marek należących do LPP. Dotychczas polska spółka była stacjonarnie obecna we Włoszech ze swoją marką Sinsay, ale wkrótce oprócz Reserved będzie można kupić w fizycznych sklepach także ciuchy marki Mohito. To kolejny etap zagranicznej ekspansji LPP po otwarciu w sierpniu kolejnego salonu Reserved przy Oxford Street w Londynie.

LPP idzie za ciosem. Nowy salon Reserved w Mediolanie
REKLAMA

O otwarciu nowego salonu Reserved we Włoszech spółka poinformowała w poniedziałek. Nowy sklep mieści się w Mediolanie, gdzie spółka planuje kolejne otwarcia, ale nie tylko tam. Spółka LPP zdradza, że interesują ją także inne miasta na północy tego kraju. Łączna powierzchnia handlowa tych sklepów ma przekroczyć 9 tys. metrów kwadratowych.

REKLAMA

Nowe sklepy Reserved za granicą

W ramach realizowanej strategii zaledwie kilka tygodni temu uruchomiliśmy drugi salon Reserved w Londynie. Teraz przyszedł czas na pierwsze kroki marki w sercu Mediolanu, a przed nami kolejne ważne otwarcia w tym kraju – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Lutkiewicz przekonuje, że zmiany w globalnej gospodarce wywołane konfliktem w Ukrainie skłoniły LPP do wyznaczenia nowych kierunków rozwoju. Spółka skupia się teraz na krajach południowej i zachodniej Europy, gdzie nie tylko otwierane są kolejne sklepy stacjonarne, ale także zwiększana jest dostępność oferty internetowej.

Więcej o polskich firmach piszemy w tych tekstach:

Stawiamy na sukcesywne powiększanie powierzchni handlowej na konkurencyjnych rynkach, ale i w lokalizacjach o wysokim potencjale sprzedażowym. W tym roku zaplanowaliśmy otwarcie łącznie 400 nowych sklepów w Polsce i za granicą – zdradza wiceszef LPP.

Ekspansja międzynarodowa LPP rozpoczęła się już kilka lat temu, choć teraz znacznie przyspieszyła. Jak niedawno informowaliśmy, otwarty w 2017 roku sklep Reserved przy Oxford Street nie tylko utrzymał się na rynku, ale jego wyniki zachęciły spółkę, by otworzyć kolejne. Z końcem sierpnia otwarto salon w centrum handlowym Westfield Stratford City we wschodnim Londynie, a planowany jest kolejny sklep przy Oxford Street oraz w centrum handlowym Brent Cross w północnym Londynie.

Skupiamy się na rynkach zagranicznych

REKLAMA

Spółka nie kryje, że obecnie koncentruje się głównie na ekspansji zagranicznej. Polska firma odzieżowa podkreśla, że obecnie jej produkty są dostępne – zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online – na blisko 40 rynkach. Łączna powierzchnia 2 tys. sklepów LPP to 1,7 mln mkw. Przemysław Lutkiewicz wskazuje, że analizowane przez spółkę trendy pokazują, że po zawirowaniach wywołanych pandemią salony stacjonarne znów przyciągają klientów.

Dziś są one nie tylko miejscem zakupów, ale przede wszystkim spotkań i rozrywki, czego potwierdzeniem jest popularność naszych nowych lokalizacji w Wielkiej Brytanii. Każde z tych miejsc ma zupełnie inną historię oraz klimat, ale tym, co je łączy jest bardzo wysoki potencjał sprzedażowy, który zamierzamy wykorzystać w realizacji naszych planów ekspansji w Europie Zachodniej – mówi Lutkiewicz.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA