Allegro Delivery integruje wielu operatorów logistycznych w jednej aplikacji Allegro. Dzięki współpracy z partnerami takimi jak Allegro One, Orlen Paczka, DHL eCommerce Polska i Żabka, Allegro Delivery dysponuje ponad 45 tys. punktów odbioru w całej Polsce. Tak, nie licząc paczkomatów i punktów InPostu.

Sieć dostaw i sieć sklepów convenience w Polsce to naturalne połączenie. To też świetny przykład tego, jak skalowalną usługą jest Allegro Delivery, które dzięki tej współpracy zyskało ponad 11 600 punktów odbioru i w rok od powstania oferuje klientom i klientkom ogólnopolską sieć liczącą już ponad 45 tysięcy takich punktów.
A wszystko to w aplikacji Allegro, co daje wygodę i dodatkowy wybór kupującym i sprzedającym na najpopularniejszej platformie e-commerce w kraju.
Gdzie można skorzystać z opcji Allegro Delivery
Czym jest Allegro Delivery? To sieć partnerska oparta na współpracy z wieloma niezależnymi operatorami logistycznymi, dostępna w jednej aplikacji Allegro.
Każdy kupujący może przy zakupach na najlepiej ocenianej platformie marketplace w Polsce wybrać Allegro Delivery jako formę dostawy i zaznaczyć wygodny punkt odbioru. Resztę zapewni Allegro, które odpowiada za cały proces dostawy i ewentualnych zwrotów czy reklamacji - podaje Allegro.
Dla sprzedających Allegro Delivery oznacza lepszą kontrolę nad kosztami i realną możliwość budowania przewagi konkurencyjnej.
Partnerski model Allegro Delivery obejmuje już Allegro One, Orlen Paczkę i DHL eCommerce Polska, co łącznie daje około 18 tys. samych automatów paczkowych w całym kraju. Sieć naturalnie się powiększa dzięki rosnącej liczbie innych punktów odbioru oraz różnorodnym współpracom poszczególnych partnerów.
Więcej wiadomości na temat biznesu można przeczytać poniżej:
Klienci mogą korzystać z dostawy 7 dni w tygodniu
Właśnie dzięki takiej współpracy DHL eCommerce i Żabki wszyscy klienci Allegro Delivery mogą korzystać z możliwości odbioru w otwartych 7 dni w tygodniu sklepach jednej z najpopularniejszych marek convenience w Polsce.
Allegro Delivery spina tę ofertę, zapewniając nie tylko możliwość wyboru dogodnej formy dostawy, ale też spójność doświadczenia zakupowego pod egidą Allegro.
To odpowiedź na konkretne wyzwania, z jakimi mierzy się cały rynek e-commerce. Dzięki temu usługa cieszy się coraz większym zadowoleniem użytkowników - zapewnia Allegro.
Allegro wskazuje też, że NPS (net promoter score, czyli branżowy miernik zadowolenia z usługi) na poziomie blisko 90 punktów plasuje Allegro Delivery w światowej czołówce usług logistycznych.