Sieć sklepów Żabka po raz kolejny gra na nosie konkurencji i pokazuje, że kreatywność to jej drugie imię. Tym razem postanowiła iść jeszcze mocniej w strefę gastro i może podebrać nieco klientów popularnym fast foodom.
Kto by zawracał sobie głowę hot dogami z Ikei, kiedy wystarczy przejść kilka ulic i wejść na bułkę z parówkę do jednego z ponad 10 tys. zielonych sklepów z gadem. Na wizytę tzw. pana kanapki w biurowcach też nie trzeba polować, bo przecież w pierwszej lepszej Żabce jest ich cała gama i gotowych posiłków. Teraz sieć wychodzi do klientów z kolejną nowością - postawiła stoły, krzesła, włączyła muzykę i zaprasza na frytki z shakiem.
Nowy pomysł Żabki
Rozszerzoną strefę gastronomiczną Żabka uruchomiła w centrum handlowym Avenida w Poznaniu. Są stoliki z krzesłami, są też blaty, żeby zjeść przy nich posiłek. I gra muzyka. Dosłownie.
W sklepie w centrum handlowym Avenida łączymy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Chcemy zapewnić klientom możliwość nie tylko szybkiego kupna ciepłych przekąsek, w tym nowych dań na bazie frytek, kawy czy shake’a, ale również ich wygodnego spożycia na miejscu, w komfortowych warunkach, np. w przerwie między zakupami. W obsłudze klientów pracowników wspomogą nowoczesne urządzenia – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.
Powierzchnia nowego sklepu, a dokładnie strefy sprzedaży, wynosi 102 mkw., czyli mieści się w standardowym rozmiarze sklepów Żabki, która wynajmuje lokale o powierzchni 70-120 mkw. W nowym obiekcie są trzy strefy: sala sprzedaży, strefa gastronomiczna oraz konsumpcyjna.
Więcej o sieciach handlowych przeczytasz na Bizblog.pl:
Co nowego w menu w Żabce?
W nowym sklepie w ofercie gastronomicznej można znaleźć cztery rodzaje frytek (z dojrzewającym salami, z pieczoną kiełbasą, z z salsą meksykańską i jalapeño oraz z kebabem z kurczaka). Do tego w zestawie są różne dodatki. Prócz tego są dobrze znane klientom ciepłe przekąski z Żabka Café oraz przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, jak np. nuggetsy, zapiekanki, burgery oraz churrosy.
Do tego kawka, ciepłe wypieki (np. croissanty), a także możliwość zakupu shake’ów w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym.
W sklepie znajdą się również nowoczesne urządzenia dla wygody klienta i obsługi, jak np. ergonomiczne szuflady chłodniczo-mroźnicze. Dzięki temu obsługa klientów przebiega jeszcze szybciej i sprawniej.
Mogą one służyć jako moduły chłodnicze lub mroźnicze, w zależności od potrzeby. Natomiast większą wydajność pomaga osiągnąć nowa witryna grzewcza. Dzięki niej burgery i inne produkty z oferty #PROSTOzPIECA pozostają ciepłe nawet przez kilkadziesiąt minut, co pozwala pracownikom na szybszą obsługę klientów - podaje Żabka.