REKLAMA

Żabka jak McDonald's. Z samochodu zamówisz panini, kawę i kilo bananów [ZDJĘCIA]

Poproszę panini, kawkę, kilo bananów i proszek do prania – już wkrótce zakupy w Żabce będą wyglądać niczym zamówienie frytek i coli w drive thru McDonald's. Sieć sklepów wprowadza dwie nowe oferty – wspomniany Drive, a także Non Stop, czyli zakupy 24 h na dobę.

Żabka jak McDonald's. Ciepły posiłek kupisz z auta
REKLAMA

Grupa Żabka ma już 25 lat, ale dopiero od kilku lat regularnie zaskakuje nas swoimi innowacyjnymi pomysłami na prowadzenie mini spożywczaków (i nie tylko): można w niej nadać i odebrać paczkę, zreperować buty, albo zrobić zakupy bez obsługi w obiekcie. Jest największą siecią convenience w Europie, a w Polsce jeszcze w październiku zamierza otworzyć sklep nr 10 tysięcy z logo płaza w centrum handlowym Stary Browar w Poznaniu.

REKLAMA

I na okrągłym tysiącu sklepów Żabka nie zamierza poprzestać. W planach grupy jest otwarcie ponad tysiąca obiektów i to rocznie.

Nowe formaty Żabki

Jeszcze w tym miesiącu Żabka planuje uruchomienie dwóch nowych formatów.

Jednym będzie Drive, czyli dobrze nam znane zamówienia z okienka. Do tej pory jednak kojarzyły nam się jedynie z fast foodami. Niedawno koncept drive thru wykorzystała sieć piekarni Asprod ze Szczecina, dzięki czemu można kupić pieczywo przez okienko, bez wychodzenia z auta.

fot. materiały prasowe/Żabka

Teraz czas na Żabkę, która pierwszy sklep tego typu otworzy w Piasecznie pod Warszawą. Jak zapewnił Adam Manikowski, wiceprezes grupy Żabka i dyrektor zarządzający Żabka Polska, to „najbardziej innowacyjny koncept w Polsce – Żabka Drive, umożliwiający klientowi zakupy w drodze, z samochodu”.

Drugim będzie natomiast Non Stop, czyli sklepy działające przez całą dobę. Do tej pory Żabka swoje sklepy otwierała o godz. 6 rano, a zamykała między 21 a 23. Teraz będą otwarte 24 godziny na dobę. Pierwszy sklep 24/7 zostanie uruchomiony w Warszawie i ma łączyć w sobie cechy sklepu bezobsługowego ze sklepem tradycyjnym.

fot. materiały prasowe/Żabka

Więcej o sieciach handlowych w Polsce przeczytasz na Spider's Web:

Ćwierć wieku na polskim rynku

Pierwszy sklep pod marką Żabka został otwarty 25 lat temu w Swarzędzu pod Poznaniem. Jak wskazuje grupa, obecnie z jej sklepów korzysta 3 mln klientów dziennie, rocznie tych wizyt jest ponad miliard.

REKLAMA
fot. materiały prasowe/Żabka

W tym roku przekroczymy 20 mld zł obrotu. Tworzymy z naszymi franczyzobiorcami blisko 60 tys. miejsc pracy. Tworzymy wartość dodaną dla polskiej gospodarki w wysokości 7 mld zł – powiedział podczas konferencji prasowej wiceprezes Grupy Żabka. 

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA