Kolejnym punktem strategicznym mPay jest przemiana w superaplikację. Dlatego Spółka podpisała umowę o współpracy z liderem rynku kart flotowych w Europie, czyli z E100. A co ta współpraca oznacza dla potencjalnego klienta? Już niebawem użytkownicy aplikacji będą mogli realizować płatności za tankowanie jednym kliknięciem.
Polski dostawca rozwiązań i usług z obszaru mobilnych transakcji finansowych mPay ma już na swoim koncie nie lada wyczyn, ponieważ na koniec III kwartału firma osiągnęła przychód 26,9 mln zł, co oznacza wzrost o 41,2 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku. W związku z tym Spółka postanowiła iść o krok dalej.
Współpraca z E100 daje większe możliwości
mPay uważa, że E100 to lider rynku kart paliwowych z ponad 20-letnim doświadczeniem, który umożliwia bezgotówkowe tankowanie na ponad 20 000 stacji w całej Europie. Jego głównym narzędziem jest aplikacja, w której można autoryzować płatności za paliwo w wielu krajach Europy, dlatego jako platforma chce poszerzyć swoje usługi właśnie o dodatkowe opcje.
Podpisanie umowy z firmą E100, to kolejny krok w rozwoju kompleksowej oferty dostępnej w aplikacji mPay, zarówno dla klienta B2C, jak i B2B. W ciągu kilku miesięcy, które zajmie nam wdrożenie klienci mPay otrzymają możliwość opłacenia transakcji za tankowanie z poziomu aplikacji mPay jednym kliknięciem – komentuje Michał Sobień, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu i Zarządzania Projektami w mPay.
Sobień liczy na mocny wzrost aktywności użytkowników, ponieważ podobna opcja związana z opłacaniem codziennych rachunków spotkała się z dużym zainteresowaniem.
W Europie obsługujemy ponad 20 tys. stacji, więc biorąc pod uwagę plany biznesowe mPay, mamy nadzieję na szybki rozwój naszej współpracy również poza granicami Polski – dodaje Michał Borkowski.
Więcej wiadomości na temat stacji benzynowych poniżej:
Na co może liczyć użytkownik aplikacji?
W ramach współpracy E100 udostępni mechanizm, który umożliwi użytkownikom aplikacji mPay realizację płatności za tankowanie bez wychodzenia z samochodu. Podjeżdżając na stację, klient potwierdzi swoją lokalizację, wybierze dystrybutor, a po zatankowaniu zapłaci jednym przyciskiem, wybierając dogodną dla siebie metodę płatności w aplikacji mPay. Paragon czy faktura udostępnione zostaną elektronicznie.
Do nawiązania współpracy z mPay przekonało nas ponad 20-letnie doświadczenie spółki oraz jej wysoka pozycja na rynku opłat komunikacyjnych w Polsce. Nasze usługi będą doskonałym uzupełnieniem oferty aplikacji mPay, co przełoży się na znaczny rozwój mPay, a także na umocnienie naszej pozycji w Polsce. - komentuje Michał Borkowski, Manager ds. Sprzedaży i Rozwoju Współpracy z Partnerami w E100.